logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۰۲۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف تا ۲۵ اسفند ادامه دارد/ ضرورت مستندسازی مراسم اعتکاف

ثبت-نام-مراسم-معنوی-اعتکاف-تا-۲۵-اسفند-ادامه-دارد-ضرورت-مستندسازی-مراسم-اعتکاف

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف از یک اسفندماه شروع آغاز شده و ثبت‌نام تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف از رویش های انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی افزود: مراسم معنوی اعتکاف در استان زنجان هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی باید تقویت شود.

این مسئول تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در راستای افزایش سطح کیفی مراسم اعتکاف در استان برنامه‌ریزی و مدیریت لازم را دارد.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در برگزاری مراسم اعتکاف نهادهای اجرایی همکاری لازم را با اداره تبلیغات اسلامی استان داشته باشند، گفت: هماهنگی لازم با دستگاه‌های مرتبط با اعتکاف ازجمله نیروی انتظامی، آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها، شهرداری، اورژانس، آتش‌نشانی و صداوسیما، اوقاف و ارشاد انجام می شود.

حجت الاسلام مصائبی خاطرنشان کرد: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف از یک اسفندماه شروع آغاز شده و ثبت‌نام تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.

وی افزود: سال گذشته ۵۴ مسجد در استان زنجان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف پیش‌بینی‌شده بود که ۴ هزار و ۶۶۲ نفر در این مراسم شرکت کردند.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: امسال ثبت‌نام برای این مراسم در شهر زنجان به‌صورت اینترنتی است و درشهرستان‌ها باید به اداره شهرستان تبلیغات اسلامی مراجعه شود.

حجت الاسلام مصائبی بابیان اینکه مستندسازی مراسم اعتکاف سال گذشته در استان تهیه شود، گفت: صداوسیما این مستند را به‌صورت ویژه تهیه کند و رسانه‌ها هم نسبت به اطلاع‌رسانی اعتکاف اقدام کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر