logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۰۱۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست دارالقر آن تبلیغات اسلامی زنجان خبرداد

21 اسفند پایان مهلت ثبت نام در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم

21-اسفند-پایان-مهلت-ثبت-نام-در-آزمون-اعطای-مدرک-تخصصی-قرآن-کریم

سرپرست اداره دارالقر آن تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:علاقه مندان می توانند تا 21 اسفند ماه سال جاری در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم شرکت کنند.

حجت الاسلام علی‌رضا بهبودی در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: چهاردهمین دره آزمون اعطای مدرک تخصصی به قرآن کریم در استان زنجان برگزار می شود.

وی افزود: این طرح از سوی شورای انقلاب فرهنگی در سال ۸۴ تصویب ‌شده است و به افرادی که حافظ قرآن کریم هستند مدرک تخصصی داده می‌شود.

حجت الاسلام بهبودی بابیان اینکه افرادی که حافظ قرآن کریم بوده و موفق به کسب مدرک تخصصی شوند، ارتقای تحصیلی هم خواهند داشت، گفت: برای حفظ ۱۰ جز مدرک دیپلم، ۲۰ جز فوق‌دیپلم بوده و برای حفظ کل قرآن کریم در سه درجه مدرک لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا با توجه به مندرجات مدرک تحصیلی ارائه می‌شود و این مدرک ارزش استخدامی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در چهاردهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم از ۲۱ بهمن‌ماه شرع شده و تا ۲۱ اسفندماه ادامه دارد.

سرپرست اداره دارالقر آن تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی است،افزود: در مرحله کتبی پنج سوال مطرح می‌شود و چهار سوال در زمینهٔ ترجمه و یک سوال هم در بخش حفظ است.

سرپرست اداره دار القر آن تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در ۱۳ دوره گذشته ۸۰۰ نفر در این آزمون شرکت کردند که تنها ۱۲۰ نفر موفق به اخذ مدرک تخصصی شدند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر