logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۷۱۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

سواد رسانه‌ای عامل پیروزی در میدان آسیب‌های رسانه

سواد-رسانه‌ای-عامل-پیروزی-در-میدان-آسیب‌های-رسانه
استاد دانشگاه و مدرس سواد رسانه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از میدان‌های جدیدی که ما دچار آسیب و ضربه می‌شویم حوزه رسانه است گفت: پیروزی دراین میدان مستلزم افزایش سطح آگاهی و سواد رسانه‌ای می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عباس رمضانی با اشاره به اینکه یکی از میدان‌های جدیدی که ما دچار آسیب و ضربه می‌شویم حوزه رسانه است گفت: پیروزی در این میدان مستلزم افزایش سطح آگاهی و سواد رسانه‌ای بوده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه فضای مجازی شامل چهار موج است افزود: موج اول این فضا رادیو و تلویزیون، موج دوم اینترنت، موج سوم رسانه‌های اجتماعی دیجیتال و موج چهارم هوش مصنوعی است.

استاد دانشگاه و مدرس سواد رسانه‌ای استان در ادامه بیان کرد: هوش مصنوعی از امکان ارسال فیلم و عکس پا فراتر گذاشته و در تلاش است موضوعاتی چون حس بویایی و حس لامسه مطرح نماید.

وی یاد‌آور شد: در بحث هوش مصنوعی، ورود و طراحی برخی موضوعات در واقع تیشه‌ای است بر ریشه مسائلی که برای ما ارزش محسوب می‌شود.

عباس رمضانی با اشاره به اینکه نسل جدید را نسل No Tv می‌دانند گفت: همه فعالیت‌های این نسل مثل تماشای فیلم و فوتبال در بستر گوشی موبایل صورت گرفته و هیچ استفاده‌ای از رادیو وتلویزیون ندارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر