logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴

اقتصادي

ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر باید راه‌اندازی شود، گفت: انتظار داریم شهرداری ابهر همکاری لازم را در خصوص راه‌اندازی این دفتر داشته باشد.

گندمکاران در سامانه پهنه‌بندی ثبت نام کنند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: کشاورزان جهت تحویل گندم تولیدی سال جدید به مراکز خرید و تسهیل در پرداخت به موقع وجوه گندم حتما قبل از تحویل در سامانه پهنه‌بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام کنند.

احداث مجتمع بزرگ تجاری و درمانی در ابهر

فرماندار ابهر گفت: در محوطه حیاط اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر که سالیان سال به صورت مخروبه بود با تغییر کاربری، یک مجتمع بزرگ تجاری و درمانی در ابهر احداث خواهد شد.

مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی گامی در جهت مهاجرت معکوس

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان 57 درصد است، گفت: این اقدام عامل مهاجرت معکوس به روستا نیز شده است.

نانوایی‌های ماهنشان در شیفت بعد از ظهر تعطیل است

در شهرستان ماهنشان بیش از ۱۰ نانوایی پخت نان فعال هستند که نبود حتی یک نانوایی فعال در شیفت بعد ازظهر برخی از اقشار از جمله کارمندان و معلمان را در خرید این جز جدا نشدنی سفره‌های ایرانی با مشکل رو به رو کرده است.

کمبود امکانات سد راه آبزی‌پروران ماهنشانی

شهرستان ماهنشان قطب تولید ماهیان سردابی در شمالغرب کشور است که با وجود توسعه این صنعت می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال افراد زیادی را فراهم کند.

بازگشت طرح‌های غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: جذب سرمایه و کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه تمام تولیدی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار جهش تولید و مشارکت مردمی در سال جاری است.