logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۹

سیاسی

۶۰۰ هزار زنجانی واجد شرایط رای دادن هستند

استاندار زنجان با اشاره به آمادگی حوزه‌های انتخابیه استان برای برگزاری انتخابات، گفت: بیش از ۶۰۰ هزار نفر در استان در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم و همچنین خدابنده واجد حضور در پای صندوق‌های رای هستند.

راه‌اندازی 160شعبه اخذ رای برای انتخابات خدابنده

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خدابنده با بیان اینکه ۱۶۰ شعبه در شهرستان خدابنده آراء دور دوم انتخابات مردم را اخذ می‌کند، گفت: ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ شعبه به صورت سیار در این شهرستان فعالیت می‌کند.

قِصه پُر غصه تعطیلی کارخانه نمک ماهنشان

کارخانه نمک رَز که در ۲۲ کیلومتری شهرستان ماهنشان واقع شده است در حال حاضر تعطیل بوده و نیازمند یاری مسئولین است تا مجددا فعالیت خود را آغاز کند و نقشی در اقتصاد منطقه و اشتغال جوانان داشته باشد.

برگزاری برنامه‌های دهه کرامت با هدف آگاه‌سازی جوانان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نسل‌های جدید انقلاب آگاهی و اطلاعات لازم درباره منش و رفتار ائمه اطهار(ع) ندارد و کم کاری در این حوزه مشخص است گفت: برنامه‌های دهه کرامت با هدف آگاه‌سازی جوانان برگزار می‌شود.

نفوذ سامانه جدید بارشی به استان زنجان

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با عبور امواج دیگری از جو استان زنجان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه انتظار وقوع رگبار و رعدوبرق را در اغلب مناطق استان را خواهیم داشت.

حضور در نمایشگاه‌های چند ملیتی باعث تسهیل فرایند ارزآوری می‌شود

امام جمعه خرمدره گفت: حضور فعال در نمایشگاه‌های چند ملیتی اکسپو و به ویژه توسعه روابط با بازارهای جذاب جدید می‌‌تواند تبعات مستقیم و غیرمستقیم اقتصادی مانند تسهیل درفرایند ارزآوری را به دنبال داشته باشد.