logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۷۰۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

توانمندی ایران در عملیات وعده صادق به جهان ثابت شد

توانمندی-ایران-در-عملیات-وعده-صادق-به-جهان-ثابت-شد-
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارد اما رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما که به تعبیر مقام معظم رهبری به منزله خاک کشورمان است، حمله و تجاوز کرده است گفت: عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصغر حاج علی اکبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در نشست تبیین منطقه مقاومت با حضور معاون اجرایی سپاه استان زنجان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد اظهار کرد: عملیات وعده صادق توانمندی ایران را با ابعاد مختلف برای جهانیان ثابت کرد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: ایران به عنوان کشور تامین کننده منافع ملی از هر جهت بی‌نظیر و بی‌مانند است، منافع ملی هر کشوری قدرت و قوت آن کشور محسوب می‌شود و این دو مولفه با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد. قدرت کشورها ناظر بر توانمندی‌های جهانی و قوت هر کشوری ناظر به توانمندی داخلی آن کشور محسوب می‌شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد: عملیات وعده صادق، نمایش توانمندی‌های دفاعی ایران اسلامی در سطح جهان بود.

در این راستا سرهنگ فروزنده، معاون اجرایی سپاه استان زنجان با بیان اینکه عملیات وعده صادق در پاسخ مشروع به حملات رژیم صهیونیستی انجام شد اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری کنسولگری ایران در سوریه به منزله خاک کشور است و حمله به آن تجاوز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر