logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۸

مصاحبه

شهید مطهری در روشنگری جامعه تاثیرگذار بود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان: استاد مطهری در روشنگری اقشار باسواد به ویژه قشر فرهنگی جامعه قدم‌های اساسی برداشته بود و آثار عمیق شهید در احیای فکر دینی اصیل و بی پیرایه بود.

مکتب شهید مطهری در جامعه ما زنده است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از وظایف سنگین قشر تربیتی و معلمان ما در آموزش و پرورش و آموزش‌های عالی بحث‌های تربیتی است، گفت: مکتب شهید مطهری در جامعه ما زنده است.

کارگران ستون و محور تولید هستند

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه کارگران ستون و محور تولید هستند گفت: کار و کارگر جایگاه شایسته‌ای در آیات و روایات و گفتمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دارد.

اشتغال ۳ هزار نفر در واحدهای پرورش ماهی زنجان

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان با اشاره به فعالیت واحدهای پرورش ماهش در سطح استان زنجان گفت: 3 هزار و 11 نفر به صورت مستقیم در واحدهای پرورش ماهی سطح استان فعالیت می‌کنند.

ارجاع سنجش برخی از نوآموزان ماهنشان به مرکز استان

معاونت آموزش، آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با بیان اینکه نو آموزانی که در سنجش نمره لازم دریافت نکرده‌اند جهت تست تخصصی به استان ارجاع داده شدند، گفت: برخی از نو آموزان ماهنشانی جهت تست تخصصی به مرکز استان ارجاع داده شدند.

برگزاری ششمین جشنواره مالک اشتر در ماهنشان

فرمانده سپاه ماهنشان با بیان اینکه ششمین جشنواره مالک اشتر در ماهنشان برگزار می‌شود گفت: این جشنواره با هدف تجلیل، معرفی و الگو‌سازی برگزار خواهد شد.

واکسیناسیون بیش از ۱۶۰ هزار دام سبک در ماهنشان

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۱۶۴ هزار و ۵۸۵ راس دام سبک توسط اکیپ دامپزشکی بخش دولتی و خصوصی در شهرستان ماهنشان واکسینه شدند گفت: انجام این واکسیناسیون از آغاز سال ۱۴۰۳ تاکنون انجام شده است.