logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۶۸۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ماهنشان:

پارک ساحلی ماهنشان ساماندهی می‌شود

پارک-ساحلی-ماهنشان-ساماندهی-می‌شود
شهردار ماهنشان با بیان اینکه سامان دادن به اوضاع پارک ساحلی جز برنامه‌های شهرداری است گفت: قسمت‌هایی از تعمیرات پارک ساحلی در حال انجام است ولی در جهت بهتر شدن اوضاع پارک ساحلی برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

عبدالله ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: سامان دادن به اوضاع پارک ساحلی جز برنامه‌های شهرداری است، قسمت‌هایی از تعمیرات پارک ساحلی در حال اجرا است ولی ما در جهت بهتر شدن اوضاع پارک ساحلی برنامه‌هایی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پارک ساحلی ماهنشان طی سال‌های گذشته رها شده بود، که این امر سبب پوسیده شدن نیمکت‌ها و از بین رفتن تجهیزات این پارک شده بود.

شهردار ماهنشان عنوان کرد: حتی تعدادی از آلاچیق‌های موجود در سطح پارک از این قسمت به قسمت دیگر شهر  انتقال داده شده بود.

وی افزود: سال گذشته نیمکت‌هایی که دچار پوسیدگی شده بودند تعمیر و رنگ آمیزی انجام شد و امسال نیز در جهت تعمیرات نور و روشنایی پارک اقدام کردیم.

ملکی اظهار کرد: تا به امروز اصلاح و تعمیرات روشنایی ۵۰ درصد روشنایی‌های پارک انجام شده و ۵۰ درصد باقی مانده طی روزهای آتی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاب‌های موجود در پارک‌های سطح شهرستان و پارک ساحلی نیاز به تغییر و جایگزینی داشت که بر اساس نیاز، تعدادی تاب خریداری شده و جایگزینی آن‌ها انجام خواهد شد.

ملکی افزود: در رابطه با تاب‌های موجود در پارک‌های ساحلی مواردی که قابل تعمیر نبود خریداری شده و تاب‌های خانواده نیاز به تعمیر داشت که تعمیرات آن‌ها انجام شد.

وی بیان کرد: در تلاشیم تا وضعیت پارک ساحلی بهتر شود و تعمیرات مورد نیاز در آینده نه چندان دور انجام شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر