logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱

شیب کاهش جمعیت در زنجان، نزولی شد

مدیر‌کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه تنها 1.5 درصد نسبت به سال گذشته آمار متولدین در استان کاهش پیدا کرده است گفت: در نمودار آماری شیبی که در حد پنج یا هفت درصد بود و هر سال کاهش داشت در حال حاضر به یک درصد رسیده است.

تله‌ای که برای جمعیت پهن شد

با توجه به وجود مشکلات و دلایل مختلف، فرزندآوری کاهش یافته و کشور ما در تله جمعیتی گرفتار شده است، اما باید با رفع مشکلات و فراهم شدن زمینه‌های مناسب و اقدامات حمایتی، سهولت در این زمینه فراهم شود و کشوری با آینده‌ای شاداب، پویا و فعال داشته باشیم.

اعزام ۴۰۰ زائر به مرقد امام راحل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: ۴۰۰ زائر روز ۱۴ خرداد از شهرستان ابهر به مرقد امام راحل اعزام می شوند.

وجود امام رضا (ع) برکت ایران اسلامی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: خدای مهربان به اهل ایران منتی بی‌پایان مرحمت کردند و آن هم، هم‌جواری با امام علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام است، وجود امام رضا (ع) برکت ایران اسلامی است.

تعمیر گاردریل راه‌های سلطانیه انجام می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه گفت: طی دو ماه گذشته ۵۰۰ شاخه گاردریل با هدف ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای در محورهای تحت پوشش نصب و تعمیر شده است.

برکت روزمان را به یاد شهید سلیمانی رقم بزنیم

شهید علی‌اکبر سلیمانی به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. بیست و ششم اردیبهشت ۱۳۶۱‏، در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ به شهادت رسید. پیکرش را در مزار بالای شهرستان زنجان به خاک سپردند.

علیه تثبیت سنت سبت

امید است نمایندگان بصیر و انقلابی این مجلس با درک حساسیت موضوع و ضرورت جهاد کبیر در مقابل نرمالیزاسیون تحمیلی دشمن، از هرگونه اقدامی که به ترویج سنت‌های غلط و وارداتی صهیونیسم می‌انجامد، پرهیز کنند.

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در روستاهای محروم زنجان

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در روستاهای محروم زنجان گفت: برنامه‌ها فرهنگی زیادی همزمان با دهه کرامت برای دانش آموزان روستاهای محروم زنجان در نظر گرفته شده است.

تیم فوتسال ابهر ۶ امتیازی شد

رئیس هیأت فوتبال شهرستان ابهر گفت: روز دوم مسابقات فوتسال لیگ مناطق کشور شهریار ابهر با شکست تیم فوتسال سراب ۶ امتیازی شد.

اجتماع خادم‌یاران رضوی در حسینیه اعظم زنجان

مراسم اجتماع خادم‌یاران و یاوران رضوی همراه با چهارمین کرسی تلاوت رضوی با مشارکت حسینیه اعظم و با حضور خادمین و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد.

گسترش تشیع به برکت وجود امام رضا(ع) است

امام جمعه ماهنشان گفت: گسترش شبکه شیعه در جهان از اهداف اصلی انبیا الهی بود و گسترش تشیع به برکت حضور امام رضا(ع) در ایران است.

اتمام پروژه اصلاح هندسی میدان انقلاب

شهردار دندی با بیان اینکه پروژه اصلاح هندسی شهر دندی به اتمام رسیده است گفت: این پروژه شامل ساخت حوض، تهیه و نصب آب‌نما، نصب روشنایی، گل‌کاری و نصب گلدان‌های مخصوص است.

اعتصاب طلافروشان در زنجان شایعه است

رئیس اتحادیه طلافروشان استان زنجان با اشاره به مطرح شدن اعتصاب طلافروشان در زنجان گفت: این موضوع شایعه بوده چراکه دلیل بسته شدن مغازه‌ها به اختلال سامانه تجارت برمی‌گردد.