logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶

کسب مقام برتر کشوری توسط دانش‌آموز ابهری

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: مقام برتر کشوری در سطح ملی در رشته تصویربرداری توسط دانش‌آموز ابهری کسب شد.

دهه کرامت از شاخه‌های اصلی فرهنگ شیعه است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: الگوبرداری از ائمه اطهار امری واجب و ضروری برای سعادتمندی در آخرت است و دهه کرامت از شاخه‌های اصلی در فرهنگ شیعه است و بهترین الگو برای جوانان معرفی می‌شود.

کیف پول الکترونیکی در زنجان فعال می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با نظارتی که صورت می‌گیرد رفت و آمد اتوبوس‌ها افزایش خواهد یافت تا زمان انتظار مسافران کاهش پیدا کند با این وجود کیف پول الکترونیکی در زنجان برای کاهش معضلات فعال خواهد شد.

کشف 13 دستگاه وسيله نقليه سرقتی در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در پی اجرای طرح تشديد مقابله با سرقت از کشف 11 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسيکلت سرقتی خبر داد.

کشف ادوات حفاری غیرمجاز در ابهر

مدیر منابع آب شهرستان ابهر گفت: ادوات حفاری مخفی شده در داخل سوله در اراضی شخصی واقع در روستای نورین کشف و به پارکینگ هدایت شد.

برگزاری مسابقات رنکینگ بدمینتون در زنجان

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته کرامت برگزاری مسابقات استانی رنکینگ بدمینتون در زنجان آغاز شد.

داشت سیرکاران برداشت دلالان+ فیلم و عکس

سیرکاران همه ساله با مشکل قیمت در بازار مواجه می‌شوند و امسال نیز همانند سال‌های گذشته افت قیمت‌ها و عدم ساماندهی بازار سیر صدای کشاورزان را درآورده است.

شکارچی متخلف به دام افتاد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر گفت: پرونده شکارچی متخلف پس از تکمیل تحقیقات در اسرع وقت جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری شهرستان ابهر ارجاع می‌شود .

آزادراه زنجان _ تبریز زیر چرخ‌های انحصار

آزادراه زنجان - تبریز با اینکه باید به سازمان راهداری تحویل داده شود اما هنوز نتوانسته از انحصار شرکت آزاد‌راه‌ها خارج شود و همچنان در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد.

ماهنشان، شهری بدون متکدی

تکدی‌گری در شهر‌های بزرگ و پر جمعیت به یک مشکل و معضل تبدیل شده است، خوشبختانه ماهنشان شهری است که در سطح آن هیچ تکدی‌گری را نمی‌توان یافت.

سهم ۷ درصدی ماهنشان در تولید ماهی کشور

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ماهنشان در تولید ماهی قزل‌آلا کشور سهم هفت درصدی را دارا است گفت: در زمینه آبزی‌پروری نیز شهرستان در رتبه اول استانی قرار دارد.

دهن‌کجی به قانون ساخت و ساز در ابهر

ساخت و ساز غیرمجاز در برخی مناطق ابهر با سرعت بسیاری در حال پیشرفت است. جلوگیری از این امر همت مسئولان را می‌طلبد و اگر پیشگیری نشود معضلات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

دهه کرامت فرصتی برای الفت با حضرت معصومه(س) است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) بزرگترین نقش را در ترویج افکار الهی در ایران داشت و دهه کرامت فرصتی مناسب برای الفت بانوان با حضرت معصومه(س) است.

صاعقه جان مرد ۷۵ ساله را گرفت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه هشدار هواشناسی در ارتباط با بارش باران صادر شده بود، گفت: متاسفانه برخورد صاعقه جان مرد ۷۵ ساله در روستای الگزیز را گرفت.

مشارکت گسترده زنجانی‌ها در طرح نذر کاشی‌

مسئول جذب مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: در عرض چهار ماه ۵ هزار نفر در طرح نذر کاشی‌ برای حرم امام حسین(ع) از استان زنجان مشارکت داشتند.