logo
امروز : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳

روز خود را با یاد شهدا آغاز کنیم

شهید غلام‌‌رضا تحسینی از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. ششم خرداد ۱۳۶۲، در پاسگاه زید عراق غرق شد و به شهادت رسید. پیکرش را در مزار بالای زادگاهش به خاک سپردند.

کلنگ‌زنی احداث حسینیه شهدای ورزشکار

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به کلنگ‌زنی احداث حسینیه شهدای ورزشکار گفت: این حسینیه در جوار مزار شهید گمنام برای برگزاری مراسم و برنامه‌های فرهنگی جامعه ورزشی استان احداث می‌شود.

گیلوان بیست و دومین شهر استان زنجان شد

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان گفت: روستای گیلوان در طارم با پیشنهاد و پیگیری‌های منظم استاندار زنجان و تأیید وزیر کشور به شهر تبدیل شد.

لزوم بکارگیری ظرفیت‌ها در برگزاری کنگره شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: برگزاری کنگره شهدا در واقع زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه است و باید از تمام ظرفیت‌های هنری در این باره استفاده کرد.

برگزاری نشست ادبی عصر شعر مقاومت در ابهر

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: نشست ادبی عصر شعر مقاومت با حضور شاعران و رزمندگان پیشکسوت شهرستان ابهر برگزار شد.

تجهیز حوزه‌های امتحانی ابهر به سیگنال‌یاب

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: تمامی حوزه‌های محل برگزاری امتحانات نهایی به دوربین مداربسته، راکت الکترونیکی، سیگنال‌یاب و همچنین حفاظت فیزیکی مجهز شده است.

ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت قرآنی در ماهنشان

مدیر دارالقرآن شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت قرآنی در حال انجام است گفت: این کلاس‌ها در زمینه‌های روخوانی، روانخوانی، زیبا‌خوانی، مفاهیم و حفظ قرآن کریم و غیره اجرا خواهد شد.

ذبح صنعت دامداری، زیر تیغ مشکلات

دامداری یکی از مشاغلی است که از گذشته‌های دور در سطح شهرستان ماهنشان وجود داشته اما متاسفانه وجود دلایلی سبب رکود این حرفه شده که درصورت رفع این مشکلات مجددا زمینه گسترش آن فراهم خواهد آمد.

روز خود را با یاد شهدا آغاز کنیم

شهید مهدی پوسانه بیست و سوم اردیبهشت ۱۳۶۳، در شرق رود دجله عراق دچار مصدومیت شیمیایی شد. پنجم خرداد ۱۳۶۹، بر اثر عوارض ناشی از آن به شهادت رسید.

افتتاح موزه شهدا به شهریورماه موکول شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: افتتاح موزه شهدا در زنجان به اواخر شهریورماه همزمان با هفته دفاع مقدس موکول شد.