logo
امروز : جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲

روز خود را با یاد شهدا آغاز کنیم

شهید نوروزعلی جعفری کشاورز بود سال ۱۳۵۸ ‏ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. هفدهم خرداد ۱۳۶۳، در پیرانشهر توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به سر، شهید شد.

هر روز یک صفحه قرآن بخوانیم+صوت

در حدیثی که از امام باقر (علیه‌السّلام ) آمده است، اگر مسلمان بخواهند از غافلان و بی‌خبران نباشند باید روزانه حداقل ۱۰ آیه از قرآن بخوانند.

آغاز مبارزه با سن غلات در ابهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت :در ۱۷ هزار هکتار از مزارع کشاورزی در شهرستان ابهر با سن غلات مبارزه شده است.

واژگونی پرايد در زنجان یک کشته داشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه پرايد در محور قزوين _زنجان متاسفانه یک فوتی و چهار نفر دیگر مصدوم شدند.

حضور در انتخابات از کمبودهای کشور می‌کاهد

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان خرمدره گفت: مشارکت در انتخابات امری مهم است و باید سعی شود شخصی مانند شهید جمهور سکان کشتی کشور را به دست گیرد گفت: کمبودهای کشور با مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بهبود می‌يابد.

شهروندان از سايت‌هاي واسط خريد نکنند

رئيس پليس فتا استان زنجان ضمن اشاره به دستگيري يک نفر کلاهبردار اينترنتي گفت: شهروندان هنگام مراجعه به سايت‌هاي واسط يا مشابه از پرداخت وجه تحت عنوان بيعانه خودداري کنند.

توزیع ۲۰۰ بسته غذایی در خدابنده

مسئول فرهنگی اداره کمیته امداد خدابنده از توزیع ۲۰۰ بسته غذایی و معیشتی در سطح شهرستان به ارزش هر بسته غذایی ۲ میلیون تومان به خانواده‌های تحت پوشش خبر داد.

پرندگان انگوران در معرض انقراض هستند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان گفت: از تعداد ۱۰۰ گونه مختلف پرندگانی که در منطقه حفاظت شده انگوران شناسایی و مشاهده شده است ۱۶ گونه آن در معرض خطر انقراض قرار دارند.

تعویض سنگ مزار شهید زنجانی در امامزاده شاه میرحمزه(ع) اصفهان+عکس

با اعلام خبر شناسایی شهید والامقام «بهرام رجبی» و انتظار 40 ساله مادر این شهید والامقام سنگ مزار این شهید والامقام در امامزاده شاه میر حمزه(ع) اصفهان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تعویض شد.

وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: از ظهر روز پنج‌شنبه پوشش ابری در استان افزایش پیدا کرده و وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد.

احداث سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب انسانی در ابهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر گفت: واحد صنعتی نورد فولاد آسین ابهر واقع در شهر هیدج اقدام به احداث سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب انسانی کرده است.

اساس پایداری جامعه در وحدت آن خلاصه شده است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: مشارکت مردم در انتخابات اتحاد و انسجام وحدت میان آن‌ها را می‌رساند و باید در نظر داشت اساس پایداری جامعه در وحدت آن خلاصه شده است.

تولید دانه‌های روغنی کاملینا در زنجان

مدیر زراعت جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به تولید دانه‌های روغنی در سطح استان زنجان گفت: امسال برای نخستین بار دانه‌های روغنی کاملینا در استان کشت و تولید می‌شود.

تولید ۱۵ تُن قارچ در ماهنشان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان گفت: سالانه ۱۵ تُن قارچ در ماهنشان تولید می‌شود و مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان عایدی برای فعالان این عرصه دارد.

مقام معظم رهبری جزو ذخایر اصلی انقلاب هستند+فیلم

همسر شهید احمد یوسفی گفت: مقام معظم رهبری اهل کتاب و کتابخوانی هستند و کتاب‌هایی که حتی اسلام مخالف آن است ایشان مورد مطالعه و تجزیه تحلیل قرار می‌دهند و جزو ذخایر اصلی انقلاب هستند.