logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۷۰۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت تنیس روی میز استان زنجان خبر داد:

برگزاری مسابقات استانی تنیس روی میز فرهنگیان

برگزاری-مسابقات-استانی-تنیس-روی-میز-فرهنگیان-
رئیس هیأت تنیس روی میز استان زنجان با بیان اینکه در اواسط اردیبهشت ماه مسابقات تنیس روی میز فرهنگیان برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات با همکاری هیأت تنیس استان زنجان با اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خواهد بود.

مریم کاظمی‌راد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مسابقات با همکاری هیأت تنیس استان زنجان در تاریخ 8 و 9 اردیبهشت ماه توسط  اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاري ورزش تنیس روی میز در بين فرهنگيان اهميت سلامت جسمی و روحی، ايجاد شور و نشاط بین این قشر زحمتکش فرهنگی است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: مسابقات فرهنگیان همه ساله توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شد که امسال با همکاری هیأت تنیس خواهد بود. 

رئیس هیأت تنیس روی میز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیشرو هیأت طبق تقویم ورزشی که فدراسیون ارائه داده است بیان کرد: برای سال جاری مسابقات آمادگی اعزام بازیکن و همینطور در خواست میزبانی مسابقات در رده نونهالان، جوانان و پیشکسوتان خواهیم داشت. 

وی عنوان کرد: اردوهای تمرینی و تدارکاتی در رده نونهالان در نظر گرفته شده است که هر ماه یک اردوی تدارکاتی سه جانبه و چهار جانبه با استان‌های همجوار داشته باشیم.

کاظمی‌راد با بیان اینکه سال گذشته توانستیم 3 مربی ممتاز کشوری را تربیت کرده و از توانایی و آموزش‌های مربیان در اردوها و تمرینات منتخب استفاده کنیم، عنوان کرد: برای اولین بار بعد از مدت 30 سال در بحث نونهالان دختر رنک کشوری را از آن خود کردیم.  

وی ادامه داد: برای اولین بار دختران نونهال زنجانی در اسفند ماه سال گذشته توانستند رنک 12 و 19 کشوری را کسب کنند، رونیکا محمدپور و سلاله‌زهرا احمدی از افتخار آفرینان استان هستند. 

رئیس هیأت تنیس روی میز استان زنجان با اشاره به مربیان برتر و فعال استان زنجان افزود: آقایان حسن خالقی،فرشاد بیات، امید کریمی و علیرضا منوچهری از مربیان و بازیکنان سرشناس استان هستند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: گسترش ورزش تنیس روی میز در شهرستان‌های ابهر، خرمدره و خدابنده در دستور کار بوده به همین جهت سال گذشته به شهرستان‌های فعال، میز تنیس اهدا شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر