logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۶۹۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

وعده صادق، مصداق هم‌افزایی نیروهای نظامی است

وعده-صادق،-مصداق-هم‌افزایی-نیروهای-نظامی-است
امام جمعه ایجرود گفت: عملیات وعده صادق، مصداق هم‌افزایی ارتش و سپاه و هماهنگی کامل میدان و دیپلماسی، همچنین سندی روشن از قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن و نیز پیروزی و سربلندی ایران مقتدر است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایجرود اظهار داشت: اهداف و انگيزه‌هاى جنگ، بايد براى رزمنده مسلمان روشن باشد و هنگام جنگ، مقایسه ميان آتش جنگ و آتش دوزخ صورت گیرد تا رزمندگان بهتر بتوانند تصميم بگيرند.

بیشتر بخوانید

وی ضمن ارائه مطالب مبسوطی در رابطه با جنگ تدافعی افزود: مؤمن واقعى، تنها از خدا بيم دارد. رزمندگان، بازوى حقّ و عوامل اجراى حكم خدا هستند. از اهداف جنگ، محو كفر و ذلّت كافران و آرامش مؤمنان است. آنچه اهمیت دارد این است که جنگ تدافعی در هر صورت پسندیده و ضروری است؛ یا باید ذلت زیر پرچم آمریکای جنایتکار را پذیرفت یا باید هزینه عزت و استقلال را داد. فراموش نکنیم در پى شكست نظامى دشمن، شكست روحى و سياسى او هم اتفاق می‌افتد.

امام جمعه ایجرود در رابطه با پیروزی نهایی مسلمانان در نبرد با دشمنان گفت: آیه ۱۱۱ سوره آل‌عمران می‌فرماید؛ هرگز (یهودان) به شما آسیب سخت نتوانند رسانید مگر آنکه شما را اندکی بیازارند و اگر به کارزار شما آیند از جنگ خواهند گریخت و از آن پس هیچ وقت منصور نخواهند بود.

خطیب جمعه ایجرود در ادامه خطبه‌ها با قدردانی و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه سپاه پاسداران در پی انجام عملیات افتخارآفرین وعده صادق گفت: سپاه عزیز نشان داد جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و قدرت است و جهانیان را اقتدار خود شگفت‌زده کرد.

حجت‌الاسلام زرینه ضمن اشاره به پیروزی بزرگ به دست آمده برای جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات وعده صادق، مصداق هم‌افزایی ارتش و سپاه و هماهنگی کامل میدان و دیپلماسی، همچنین سندی روشن از قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن و نیز پیروزی و سربلندی ایران مقتدر است. باید گفت عدم همراهی آمریکا یعنی شکست مطلق رژیم غاصب صهیونیستی!

وی با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمازگزاران خصوصا سبزپوشان سپاه گفت: این شجره طیبه از روز تاسیس تاکنون، منشاء خدمات و دستاوردهای بزرگ و ارزشمندی در داخل کشور و جهان اسلام و حتی جامعه بشریت بوده است.

امام جمعه ایجرود با اشاره به سالروز بزرگداشت شیخ بهایی و تبریک روز معماری به معماران زحمتکش گفت: این شخصیت برجسته حکیم، علامه، عارف و از نخستین اخترشناسان جهان اسلام در عصر صفویه بود که آثار زیادی را در مباحث مختلف از ریاضیات و نجوم تا سیاست و حدیث به یادگار گذاشته است.

وی با تسلیت فرا رسیدن نیمه ماه شوال؛ سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و ارتحال حضرت عبدالعظیم حسنی علیهم‌السلام گفت: حضرت حمزه(ع) الگوی زیست مومنانه و حضرت عبدالعظیم(ع) ستاره درخشان امام‌زادگان انقلابی هستند که امام هادی علیه‌السلام زیارت قبر ایشان را در شهر ری برابر با زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در کربلا دانستند.

خطیب جمعه ایجرود در رابطه با سالروز واقعه طبس گفت: واقعه طبس، نماد شکست‌پذیری و رسوایی آمریکا بود. آمریکایی که با ادعاهای بزرگ و برنامه‌های از پیش نوشته به دنبال حمله نظامی بود اما نمی‌دانست که اراده الهی با او نیست و شکست در انتظار اوست!

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر