logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۶۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان:

رویکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی ستودنی بود

رویکرد-ارتش-جمهوری-اسلامی-ایران-در-جنگ-تحمیلی-ستودنی-بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان با بیان اینکه رویکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی ستودنی بود گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امنیت‌ساز و قابل اتکا هستند.

حجت‌الاسلام علی خانمحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تاسی از امام خمینی(ره) و تبعیت از فرمایشات ایشان و تحت لوای ولایت فقیه قرار گرفتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان عنوان کرد: مسیر خود را در صراط مستقیم ادامه دادند و با یک رویه جدید در ۸ سال دفاع مقدس هم حرکت ارتش کنار ملت ستودنی و تحسین برانگیز بود.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح امنیت‌ساز و قابل اتکا هستند، ارتش ما امروز توانمندی‌هایی دارد که موجبات عجز و ناتوانی تمام جهانیان را فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام خان‌محمدی ابراز کرد: روز ارتش یادآور رشادت‌های شهید بابایی‌ها، شهید علی اکبر شیرودی‌ها و  شهید اردستانی‌ها و دیگر شهیدان است که همچون ستارگان درخشان در آسمان هستند.

وی بیان کرد: عملیات افتخار‌آمیز هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان ابراز کرد: این عملیات در پاسخ به تجاوز و تعدی است که با اصول و قواعد بین‌الملل و سازمان بین‌الملل هیچ منافاتی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۶ فروردین این عملیات را در پاسخ به رفتار ناجوانمردانه رژیم کودک‌کش عملی کردند‌.

حجت‌الاسلام خان‌محمدی ادامه داد: این رژیم جعلی نزدیک به ۳۴ هزار نفر از مردم مظلوم غزه و فلسطین را به شهادت رسانده و دل همه مردم آزادی‌خواه جهان از این اقدام رژیم صهیونیستی آلام درد است.

وی بیان کرد: این عملیات نه تنها در داخل کشور بلکه در بیرون مرز‌ها نیز باعث شادمانی مردم آزادی‌خواه شده است و امید روشنی در دل‌ها ایجاد کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان ادامه داد: مردم غزه و فلسطین بیشتر از هر جای دیگر از این اقدام شادمان شدند و نهایت سپاسگزاری را از جمهوری ایران داشتند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رهبری فرمانده کل قوا این عملیات را با موفقیت و پیروزی به انجام رساندند.

حجت‌الاسلام خان‌محمدی اظهار کرد: این عملیات یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که با اتکا بر توانمندی‌های داخلی انجام شد.

وی افزود: این عملیات برگ زرینی است که در کتاب انقلاب هست که در ۴۰ ساله دوم انقلاب این دستاورد مهم انجام شد و گوشه‌ای از اقتدار و توانمندی‌ها به منظر تمام جهانیان گذاشته شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر