logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۶۴۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

ضرب‌العجل دادستان زنجان برای تکمیل مجموعه خدماتی عوارضی زنجان_قزوین

ضرب‌العجل-دادستان-زنجان-برای-تکمیل-مجموعه-خدماتی-عوارضی-زنجان-قزوین
دادستان زنجان دستور داد تا در یک ماه آینده نسبت به تکمیل مجموعه خدمات‌رسان در عوارضی زنجان به قزوین اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه حجت‌الاسلام بیات معاون دادستان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رئیس شبکه بهداشت و مسئولان راهنمایی و رانندگی زنجان با حضور سرزده در مراکز خدمات دهی آزاد راه زنجان – قزوین و زنجان _تبریز بازدید کردند.  

بیشتر بخوانید

بهروز عباسی، دادستان زنجان؛ ضمن مشاهده نحوه ارائه خدمات رفاهی به مسافرین نوروزی گفت: در این بازدید ایرادات و مشکلاتی در برخی حوزه‌ها وجود داشت که بلافاصله به مسئولین این مجموعه در جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافرین تذکراتی داده شد.  

دادستان مرکز استان زنجان اظهار کرد: سرکشی از این واحدها در طول ایام سال بویژه ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود.

عباسی تصریح کرد: استان زنجان به لحاظ همجواری با استان‌های مسافرپذیر شاهد تردد قابل توجهی از مسافرین از این عوارضی است که نظارت مستمر بر مراکز خدمات‌رسان موجبات جلب رضایت هموطنان را فراهم خواهد کرد.  

دادستان مرکز استان زنجان در این بازید که از بخش‌های مختلف مراکزخدمات رسان به مسافرین نوروزی انجام شد، به مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان دستور داد ظرف یک ماه نسبت به تکمیل مجموعه خدمات رسان در عوارضی زنجان به قزوین اقدام تا مسافرین از این مجمع استفاده کنند. همچنین به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دستور داد تا نسبت به رفع برخی ایرادات و معایب در این دو عوارضی اقدامات لازم با فوریت انجام شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر