logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۵۶۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه شهرستان ابهر:

انتخابات صحنه قدرت‌نمایی مردم مقابل دشمنان است

انتخابات-صحنه-قدرت‌نمایی-مردم-مقابل-دشمنان-است
فرمانده سپاه شهرستان ابهر گفت: حضور و مشارکت مردم در صحنه‌هایی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، نمادی از قدرت نرم‌افزاری جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که اثرگذارتر از قدرت سخت‌افزاری است.

علیرضا افشار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، امنیت، مدافعین حرم و جبهه مقاومت گفت: ایران اسلامی بعد از چین دومین کشوری است که بیشترین مرز را با کشورهای همسایه دارد و آمریکا و هم پیمانانش می‌خواهند ثبات و امنیت ایران اسلامی را با ایجاد ناامنی در همسایه‌هایی مانند افغانستان و عراق به خطر اندازند و نقشه دشمن این است که ایران اسلامی را همچون سوریه و عراق به خاک و خون بکشد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دو فاکتور امنیت هر کشوری شامل قدرت سخت‌افزاری مانند موشک و سلاح و قدرت نرم‌افزاری که همان حضور میدانی مردم در صحنه‌ها است عنوان کرد: حضور و مشارکت مردم در صحنه‌هایی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، نمادی از قدرت نرم‌افزاری جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که اثرگذارتر از قدرت سخت‌افزاری است.

افشار اظهار کرد: آینده نظام و کشور برای جوانان است و نباید اجازه دهیم آینده‌ای که دشمن ترسیم کرده را ساخته شود، جوانان ما باید آینده‌ای که شایسته آنهاست را بسازند، لذا رأی و مشارکت همه آحاد مردم در انتخابات نشان‌دهنده اقتدار ایران اسلامی است و تضمین آینده درخشان کشور است.

وی ادامه داد: غربی‌ها می‌گویند مشارکت در انتخابات نشان‌دهنده شعور سیاسی است اما دلیل اینکه آنها جوانان ایران اسلامی و مردم عزیز را از نظام اسلامی مأیوس می‌کنند، این است که می‌دانند ایران اسلامی در آینده قدرت برتر دنیا خواهد شد لذا با انجام دسیسه‌ها و نقشه‌های مختلف هدفی جز نابودی ایران اسلامی ندارند.

فرمانده سپاه شهرستان ابهر با تشریح به دستاوردهای ۴۵ ساله نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان رأی اولی عزیز در کنار سایر اقشار مردم ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف همچون انتخابات ۱۱ اسفندماه برای کشور امنیت‌آور و باعث بازدارندگی در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن خواهد شد و قطعاً قطار پیشرفت کشور در همه ابعاد سرعت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر