logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۵۶۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد واحد هیدج:

اولین سود حضور حداکثری در انتخابات به خود مردم برمی‌گردد

اولین-سود-حضور-حداکثری-در-انتخابات-به-خود-مردم-برمی‌گردد
رئیس دانشگاه آزاد واحد هیدج گفت: اگر انتقادی به نحوه اداره کشور و مشکلات موجود وجود دارد بهترین مسیر و ابزار پیش‌بینی شده و فراهم شده است و این خود گواه لزوم شرکت مردم در این انتخابات است و اولین سود حضور حداکثری در انتخابات به خود مردم برمی‌گردد.

مهدی صفاییان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: یازدهم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است و جا دارد به همین مناسبت از اهمیت انتخابات و مشارکت مردم صحبت شود، از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد ساز و کار مشارکت همه اقشار در سرنوشت خود بوسیله انتخابات گفته شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: انتخابات مهمترین ابزار مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور است، به برکت جمهوری اسلامی از بالاترین مسئولین مملکت یعنی مقام معظم رهبری به وسیله انتخابات مجلس خبرگان، ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس توسط رأی مستقیم ملت انتخاب می‌شوند.  

صفاییان با بیان اینکه تمامی مسئولین بالا رده این نظام بدون رأی ملت جایگاهی نداشته و این رأی مردم است که به آنها مشروعیت و امکان خدمت می‌دهد، گفت: با این تفاسیر این خود مردم هستند که مسیر حرکت کشور در تمامی زمینه‌ها شامل اقتصادی سیاسی اجتماعی و فرهنگی را تعیین می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد هیدج گفت: نحوه مشروعیت‌بخشی و این میزان اثرگذاری در هیچ کدام از نظام‌های دموکراتیک دنیا به این گستردگی وجود ندارد، بنابراین با این میزان اثربخشی و تأثیرگذاری اگر انتقادی به نحوه اداره کشور و مشکلات موجود وجود دارد بهترین مسیر و ابزار پیش‌بینی شده و فراهم شده است و این خود گواه لزوم شرکت مردم در این انتخابات است اما اولین سود حضور حداکثری در انتخابات به خود مردم برمی‌گردد.

این مسئول تصریح کرد: بنده به نمایندگی از دانشگاهیان باید عرض کنم همواره دانشجو و همچنین اساتید به عنوان قشر روشنفکر جامعه شناخته می‌شوند و باید در این عرصه پیش قدم باشند.

صفاییان بیان داشت: در همین راستا خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند؛ «خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودشان سرنوشت خودشان را تغییر دهند». لذا این خود ما هستیم که می‌توانیم با انتخاب درست مسیری درست و روشن برای آینده کشور انتخاب کنیم و یا با پشت پا زدن به انتخابات عدم مشارکت آینده مبهم و نامشخصی را برای کشورمان رقم بزنیم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد هیدج خاطرنشان کرد: لذا بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه دانشگاهیان شامل دانشجویان اساتید و کارکنان از مردم می‌خواهم حضور فعال در این انتخابات داشته باشند تا بدخواهان و دشمنان نظام بدانند که ما تا پای جان پشتیبان این نظام خواهیم بود نمی‌گذاریم این انقلاب و خون شهدای عزیز پایمال شود و نظام به دست نااهلان بیفتد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر