logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۵۲۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

دهه فجر فرصت مناسب تبدیل تهدیدها به فرصت‌هاست

دهه-فجر-فرصت-مناسب-تبدیل-تهدیدها-به-فرصت‌هاست
امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه سنگر نماز جمعه و دهه مبارک فجر از پایگاه‌های مهم جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی هستند، گفت: این دهه پر خیر و برکت، فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها، تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها و ایجاد و افزایش روحیه شادی، نشاط و امید به آینده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه ‌های این هفته نماز جمعه ایجرود با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: امام راحل عظیم‌الشان با ایمان و اعتقاد راسخ در راه خدا قدم برداشت، تمام سختی‌ها را به جان خرید و آمدنش، باطل را بیرون کرد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به ۱۴ بهمن، روز فناوری فضایی گفت: در دولت سیزدهم ماهواره تحقیقاتی ثریا با ماهواره‌بر قائم برای اولین‌بار در اختیار کشورمان در مدار ۷۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت. 

امام جمعه ایجرود گفت: دشمنانی که قصد حمله به ایران داشتند، تصور نمی‌کردند در فاصله کوتاه و یک هفته‌ای شاهد در مدار قرار گرفتن سه ماهواره ایرانی مهدا، کیهان ۲ و هاتف ۱ آن هم با ماهواره‌بر بومی سیمرغ در مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین باشند، در حالی که در دولت قبل حتی ارسال یک ماهواره هم با اما و اگرهای سیاسی و چشم دوختگان به اجازه غرب با مشکل مواجه می‌شد.

امام جمعه ایجرود با اشاره به دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های خیره‌کننده در همه زمینه‌ها ادامه داد: برای آمریکا، اروپا و هم‌پیمانانشان دیدن پیشرفت‌های ایران آن‌هم با چهارونیم دهه تحریم، تهدید و فشار، بسیار سخت و سنگین است چرا که حاوی پیام استقلالِ سیاسی بوده و عدم ترس و وابستگی به آمریکا و غرب را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به مسئله انتخابات و حضور گسترده مردم به‌عنوان پشتوانه‌های واقعی و سرمایه‌های اصلی نظام گفت: آحاد مردم در سربلندی کشور و کسب پیروزی‌ها سهیم‌اند، شرکت در انتخابات علاوه بر حق تکلیف بودن، یک مسئله عقلی است. 

حجت‌الاسلام زرینه ادامه داد: هرچه میزان مشارکت بیشتر باشد، دشمن در اهداف و توطئه‌ها ناکام و ناامید خواهد شد. عدم مشارکت هیچ سودی به نفع کشور ندارد بلکه کمک به دشمنان در جهت اهداف و نقشه‌های شوم آنهاست.

خطیب جمعه ایجرود با تسلیت و تعزیت فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز امام موسی کاظم(س) با اشاره به حیات طیبه، مشی سیاسی و شیوه مبارزاتی آن حضرت گفت: این امام همام، مظهر طاغوت‌ستیزی است و ولایت ایشان، برکات فراوانی همراه داشت.

وی با اشاره به بازدید چهار ساعته رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل و دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی گفت: اظهار رضایت از رشد بنگاه‌های بزرگ تولیدی بخش خصوصی و اظهار تاسف از عدم توضیح این پیشرفت‌ها برای مردم، دو مسئله مهم و قابل توجه بودند. امیدواریم مسئولین دولتی برخی موانع تولید را از سر راه شاغلان و فعالان این عرصه بردارند و رشد و توسعه بیش از پیش را شاهد باشیم.

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه سنگر نماز جمعه و دهه مبارک فجر از پایگاه‌های مهم جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی هستند، گفت: این دهه پر خیر و برکت، فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها، تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها و ایجاد و افزایش روحیه شادی، نشاط و امید به آینده است. فجرآفرینان امروز، امیددهندگان به مردم و جوانان هستند.

وی با تبریک و شادباش به‌مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ مبعث گفت: روز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، شریف‌ترین روز در سرتاسر دهر است. این عید جشن نبوت خاتم‌الانبیاء(ص) و جشن بشارت ظهور خاتم‌الاوصیاء(عج) است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر