logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۵۰۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان:

غیبت دانش‌آموزان در ایام اعتکاف موجه است

غیبت-دانش‌آموزان-در-ایام-اعتکاف-موجه-است
معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان با بیان اینکه غیبت دانش‌آموزان در ایام اعتکاف موجه است گفت: انس با پروردگار تفکرات دانش‌آموزان را به مسائل عبادی، اعتقادی و اجتماعی تغییر داده و در کاهش آسیب‌های اجتماعی که ممکن است متوجه دانش‌آموزان باشد اثر مثبتی خواهد داشت.

محمود صیادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: غیبت دانش‌آموزان در ایام اعتکاف موجه است و شرکت در اعتکاف و انس با پروردگار تفکرات دانش‌آموزان را به مسائل عبادی، اعتقادی و اجتماعی تغییر خواهد داد.

بیشتر بخوانید
وی تاکید کرد: هم‌چنین در کاهش آسیب‌های اجتماعی که ممکن است متوجه دانش‌آموزان باشد اثر مثبتی خواهد داشت.
معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان افزود: هدف از موجه بودن غیبت این است که خلوت و انس دانش‌آموزان با خدای متعال در سه روز آیین اعتکاف خلوت خاصی است.
وی مطرح کرد: با توجه به شرایط جامعه و فضا‌هایی که دانش آموزان، نوجوانان و جوانان ما در آن قرار دارند قطعا و یقینا اعتکاف عامل رشد معنوی دانش‌آموزان خواهد بود.
صیادی تصریح کرد: برگزاری نشست روشنگری و جهاد تبیین، اطلاع رسانی در بسط کانال و گروه‌های دانش‌آموزی شبکه شاد از جمله اقدامات برای آشنا سازی دانش‌آموزان با اعتکاف است.
وی ابراز داشت: تشویق و ترغیب دانش آموزان جهت شرکت در مراسم اعتکاف و صدور اطلاعیه به تمامی مدارس و مکاتبه جهت اطلاع رسانی اعتکاف نیز از جمله این برنامه‌ها است.
معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود ۳۰ دانش‌آموز دختر و پسر از مدارس مرکز شهر ماهنشان در اعتکاف شرکت نمایند.
وی اظهار داشت: برای دانش آموزانی که  نتوانسته‌اند در اعتکاف شرکت کنند نیز برنامه‌های متنوعی در نظر داریم.
صیادی عنوان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی و پرسش و برگزاری محفل انس با قرآن در مدارس از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر