logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۴۶۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان:

حادثه تروریستی کرمان نشانه ترس دشمن از مکتب شهید سلیمانی است

حادثه-تروریستی-کرمان-نشانه-ترس-دشمن-از-مکتب-شهید-سلیمانی-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان نشان دهنده ترس دشمن از مکتب شهید سلیمانی است گفت: این حادثه تروریستی نشان می‌دهد که دشمن آنقدر از شهید سلیمانی و مکتب او ضربه خوردند که می‌خواهند به این صورت تلافی کنند.

علی خانمحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: شهادت تعدادی از عزاداران را خدمت امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران و خانواده شهدا تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید
وی افزود: حادثه تروریستی کرمان نشان دهنده ترس دشمن از مکتب شهید سلیمانی است.
وی ادامه داد: این حادثه تروریستی نشان داد که دشمن آنقدر از شهید سلیمانی و مکتب او ضربه خوردند که می‌خواهد به این صورت تلافی کند.
وی اذعان کرد: آنان می‌خواهند با این اقدام وقیحانه داغی که سردار سلیمانی و پیروانش بر دلهای آنان گذاشته را التیام بخشند‌.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان اذعان کرد : دشمن بداند و آگاه باشد که با یک چنین حادثه تروریستی در کرمان، شیراز و... اعتقاد مردم را به انقلاب و مکتب سردار سلیمانی کم نخواهد کرد.
وی افزود: این حادثه نشان داد که مردم به عهد و پیمانی که با ولایت فقیه و مکتب شهید سلیمانی بستند نه تنها کوتاه نخواهند آمد بلکه با گذر زمان بر خیل عاشقان افزوده خواهد شد.
علی خان‌محمدی ابراز کرد: خانواده شهدا حادثه تروریستی  به فرزند شهید خود افتخار می‌کنند که در راه شهید سلیمانی و در راه عهد و پیمان با بهترین‌های نظام به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی تاکید کرد: سپاه ناحیه ماهنشان این اقدام تروریستی را شدیداً محکوم می‌کند .

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر