logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۴۵۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده تیپ ۳۶انصارالمهدی( عج):

ولایت‌پذیری از مشخصه‌های اصلی شهید سلیمانی بود

ولایت‌پذیری-از-مشخصه‌های-اصلی-شهید-سلیمانی-بود-
زنجان فرمانده تیپ ۳۶انصارالمهدی(عج) با اشاره به اینکه سردار سلیمانی جان خود را برای مردم فدا کرد و این دلیل محبوبیت ایشان بود، گفت: ولایت‌پذیری و ولایت باوری از مشخصه‌های اصلی شهید سلیمانی بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام روز زن سردار محمدرضا عباسی گفت: فدا کردن جان خود برای مردم از علل محبوب دل‌ها بودن حاج قاسم سلیمانی است؛ ایشان عشق و محبت زیادی به مؤمنان و مستضعفین داشتند و در بحران‌ها و مشکلات به کمک مردم می‌شتافتند.

بیشتر بخوانید
سردار عباسی به بعضی از خصوصیات اخلاقی سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: شجاعت و بی باکی، ولایت پذیری و ولایت باوری از دیگر خصایص سردار دل‌ها بود.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه شهید سلیمانی در بالاترین منصب و مقام در نظام و انقلاب بود، اما هیچ چیز شخصی برای خودش نمی‌خواست و خود را فدای مردم کرد.
فرمانده تیپ ادامه داد: ایشان بسیار عاشق حضرت زهرا سلام الله علیها بود و مثل این بانوی بزرگوار که در راه حق و ولایت به شهادت رسید، در همین مسیر به شهید شد و تا انتهای عمر همچون حضرت زهرا سلام الله علیها وفای به عهد و ولایت داشت و معتقد بود که رمز عاقبت به خیری پیروی و تکیه بر ولایت است.
فرمانده تیپ ۳۶انصارالمهدی( عج)با اشاره به اینکه شهید سلیمانی همیشه زنده است، افزود: راه او امتداد داشته و خواهد داشت؛ این شهید والامقام قهرمان ملی امت اسلام است و به الگویی برای تمام جوانان آزاداندیش و حق‌جو در تمام دنیا تبدیل شده و امروز ما به حاج قاسم مثل گذشته نیاز داریم، چراکه نماد هویت ایرانی و اسلامی است.
این مقام مسئول همچنین  ضمن تبریک و گرامیداشت میلاد دخت نبی اکرم (ص) با اشاره به جايگاه حضرت زهرا (س) در اسلام ناب و عظمت این بانوی دو عالم گفت: جایگاه حضرت فاطمه الزهرا در هر بعدی بررسی شود خواهیم دید ایشان چه در سمت دختری و چه در سمت مادر و همسر شیخصیتی بی بدیل هستند.
سردار عباسی افزود: جایگاه ولایت در نظر حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار بزرگ و پر اهمیت بود ایشان امیرالمومنین (ع) احترام ویژه ای قائل بودند این هم در مقام همسری است هم در مقام عظمای ولایت، این درس است برای ما که عظمت ولایت را مثل این حضرت والا بشماریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر