logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۴۵۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

انتخابات ضامن اقتدار، قدرت و عزت یک کشور است

انتخابات-ضامن-اقتدار،-قدرت-و-عزت-یک-کشور-است-
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه حضور پر رنگ مردم در انتخابات دشمنان نظام را نابود خواهد کرد گفت: انتخابات ضامن اقتدار، قدرت و عزت یک کشور است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت السلام‌ مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان اینکه دشمن درباره انتخابات برنامه دارد از جمله حضور، مشارکت حداقل و ناامید کردن مردم که همگی ترفندهای دشمنان برای انتخابات است گفت: هدف اصلی دشمن حیازدایی و عفت ستیزی در جامعه است.

بیشتر بخوانید
وی گفت: گرامی می‌داریم یاد و خاطره همه شهدا که با نثار خون خود جاودانگی را حیات دوباره بخشیدند و تبریک و تسلیت شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی که در عملیاتی کاملا تروریستی در منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمدند البته باید گفت: عاملین این اقدام تروریستی منتظر انتقام سخت باشند. 
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: آمریکا از زمان شروع جنگ غزه تمام قد از اسرائیل حمایت کرده است با اینکه بایدن اعلام کرد نتانیاهو در اسرائیل جایگاهی ندارد و عامل شکست ارتش اسرائیل در غزه را نتانیاهو می‌داند.
 
حجت الاسلام منصوری افزود: امروز تنها کاری که اسرائیل انجام می‌دهد کشتن زنان و کودکان بی دفاع است که این کار نشان دهنده عجز و ناتوانی این رژیم کودک کش است.
وی تاکید کرد: رژیم جعلی، غاصب و کودک کش اسرائیل و حامیانشان بدانند و آگاه باشند نه حماس نابود و نه مردم فلسطین از غزه کوچ خواهند کرد آنچه اتفاق خواهد افتاد نابودی و محو اسرائیل  از صحنه روزگار است.
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: در این هفته ایامی چون سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی(ره) در ۷ دی ماه سال ۱۳۵۸ روبرو هستیم.
حجت السلام منصوری ابراز کرد: علم و دانش آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشور است و کشور در زمان پهلوی و قاجار به شدت عقب مانده بود و ضربه سختی بر کشور اعمال شد ولی با پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها با سرعت بیشتر ادامه پیدا کرد.
وی افزود: حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت است که در این روز یک فتنه سنگین بر علیه انقلاب اسلامی توسط دشمنان اعمال و توسط خود مردم با بصیرت و آگاه خنثی شد.
امام جمعه شهرستان طارم افزود: هدف اصلی دشمنان  انقلاب و اصل نظام است. مردم با حضور پر رنگ خود  در ۹ دی ماه دشمنان را مایوس از شکست دادن انقلاب کردند.
حجت السلام منصوری ابراز کرد: سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در عراق از جمله ابو مهدی المهندس است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر