logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۳۹۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

سخنان مقام معظم رهبری نقشه راه برای تمام مسلمانان است

سخنان-مقام-معظم-رهبری-نقشه-راه-برای-تمام-مسلمانان-است-
امام جمعه ماهنشان گفت: سخنان مقام معظم رهبری نقشه راه برای مسلمانان علی‌الخصوص برای مردم ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد رضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته ماهنشان گفت: سخنان مقام معظم رهبری در بین بسیجیان همانند گذشته راهگشا، امید آفرین و نقشه راه برای تمام مسلمانان علی‌الخصوص برای مردم ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید

وی به تعبیر سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند؛ حادثه تاریخ‌ساز طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است، اشاره کرد و گفت: در قضیه فلسطین فرهنگ غرب بی‌آبرو شد، فرهنگ غربی که مدافعان داخلی داشت و برای مردم و جوانان بزک کرده بود.

وی افزود: حضرت آقا فرمودند؛ از دو قطبی‌های کاذب بپرهیزید، کسانی که مبانی و اصول اسلام و انقلاب را قبول دارند برادر شما هستند.

امام جمعه ماهنشان خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی خط قرمز را مشخص کردند و آن اعتقاد راسخ به اصول اسلام و انقلاب و ولایت فقیه می‌باشد و هیچ کسی حق ندارد از این خط عبور کند‌.

وی بیان کرد: خود صهیونیست‌ها و حامیان آنان معتقدند که چه جنگ از سرگرفته شود و چه آتش بس ادامه پیدا کند حماس و متحدانش پیروز میدان هستند.

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: میدانی که در آن نه فقط ارتش جنایتکار صهیونیست بلکه با آمریکا و ناتو می‌جنگد که بر اساس اعلام خودشان ۹۵ درصد از افکار عمومی جهان علیه رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: عملیات ۵۴ روز قبل طوفان‌الاقصی نقشه‌ها و رشته‌های ۱۰ سال آمریکا را پنبه کرد.

وی تاکید کرد: اسراییلی‌ها اخبار خسارت و تلفات را منتشر نمی‌کنند و یک سانسور خبری بر آن‌ها حاکم است.

امام جمعه ماهنشان با استناد بر این سخن رئیس جمهور که دولت تلاش کرده درگیر حاشیه نشود چرا که مردم حوصله حاشیه مسئولین را ندارند از دولت تشکر و قدردانی کرد.

علی اکبری افزود: دیگر مردم هر روز شاهد دعوا و بد اخلاقی و جنجال نیستند و این خیلی ارزشمند است.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه دهم آذر سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس است ضمن تبریک روز مجلس به تمامی نمایندگان علی‌الخصوص نمایندگان استان و شهرستان گفت: باید یاد و خاطره آیت‌الله مدرس را گرامی بداریم.

وی به تعبیر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند؛ مجلس باید مجلسی باشد که بتواند در مقابل زورگویی‌ها، زیاده‌خواهی‌ها، مرعوب کردن و تطمیع کردن قدرتمندان جهان بایستد و مصالح کشور و ملت را محاسبه کند و به دنبال آن برود اشاره کرد و گفت: علت نامگذاری روز شهادت آیت‌الله مدرس به این نام به این دلیل بود که مدرس، فردی متدین، کارآمد و دلسوز و شجاع بود و هیچ عامل تهدید، تطمیع و فریبگری در او اثر نمی‌کرد.

وی ادامه داد: بنابراین یک نماینده باید متدین، کارآمد و شجاع باشد و هیچ عامل تهدید، تطمیع و فریبگری در او اثر نکند.

امام جمعه ماهنشان: ضمن گرامیداشت ۱۲ آذر سالروز تصویب قانون اساسی گفت: قانون اساسی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همان تجسد و تجسم انقلاب می‌باشد.

وی عنوان کرد: قانون اساسی کشور ما به فرمان امام خمینی (ره) از طریق منتخبان ملت در مجلس خبرگان تنظیم و از طریق رفراندوم به تایید ملت رسیده یعنی ریشه دینی و مردمی دارد.

علی اکبری ادامه داد: قانون ما جز مترقی‌ترین قوانین اساسی دنیاست و هر امری که تخلف از قانون اساسی محسوب شود، تخلف از روال صحیح حرکت انقلابی جامعه است.

وی با بیان اینکه ۱۶ آذر روز دانشجو است ضمن عرض تبریک به دانشجویان گفت: از دانشجویان و اساتید می‌خواهم که خود را به تراز دانشجویان و اساتید انقلاب نزدیک نمایند.

علی اکبری ادامه داد: از مسئولین استانی و کشوری می‌خواهیم حال دانشگاه‌های موجود در شهرستان را در یابند چرا که دانشگاه‌های موجود برای شهرستان خیلی مهم، ارزشمند و حیاتی هستند.

وی تاکید کرد: در حفظ و ارتقا کیفیت و بالا بردن سطح دانشگاه‌ها هم از نظر فیزیکی و هم از نظر علمی و محتوایی تلاش گردد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر