logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۳۹۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه هیدج:

فرهنگ بسیجی خواب را از چشمان مستکبران ربوده است

فرهنگ-بسیجی-خواب-را-از-چشمان-مستکبران-ربوده-است
امام جمعه هیدج گفت: فرهنگ بسیجی امروز خواب را از چشمان مستکبران عالم ربوده است. در هر کجای عالم و در نیجریه این فرهنگ وقتی که هست، می‌بینیم که دشمن‌ها به گرفتاری افتادند.

حجت‌الاسلام اسدالله زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری یک فقره‌ای در خصوص بسیج دارد که می‌فرماید؛ «مجاهدت‌های جوانان در میدان‌های سخت از جمله دفاع مقدس با ذکر، دعا، روحیه برادری، ایثار، چون با اینها همراه بوده است، پیروز شدیم. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: این جوان‌ها رفتند و در خانه‌هایشان ننشستند و دنبال کار شخصی خودشان نرفتند، صف دیگری شکل دادند، آن صف اردوهای جهادی بود و بسیج سازندگی بود. 

حجت‌الاسلام زارعی تصریح کرد: از هزاران جوان داوطلب و فداکار این گروه‌های جهادی آکنده شد، بر این اساس چون بسیج یک فرهنگ است، اگر بله یک مسئله مقطعی بود و بعد از جنگ هم همه به دنبال کارشان می‌رفتند؛ اما چون یک فرهنگ است، فرهنگ همیشه با انسان است و جزء ضروریات است.

امام جمعه هیدج گفت: یکی از فرهنگ‌ها فرهنگ بسیجی است. بحمدالله امروز این فرهنگ جهانی هم شده است، می‌بینیم واقعاً بسیج یک فرهنگ شده که در اروپا خودش را در خیابان‌های لندن نشان می‌دهد، وقتی که ایده شد، ایده را نمی‌شود در یک مرز حبس کرد.

ای مسئول خاطرنشان کرد: امام راحل عظیم‌الشان، معمار کبیر انقلاب اسلامی و پایه‌گذار بسیج مستضعفین فرمایشی دارند، می‌فرمایند:« یکی از دستاوردهای بزرگ برای رویارویی با جهانخواران و قدرت‌های جهانی همان بسیج است» اگر ما بخواهیم با آمریکا رو در رو شویم و آمریکا را به زمین بزنیم، حتماً باید این تفکر باشد. امام راحل جمله‌ای دارد که می‌فرماید؛ بدانند که اگر خمینی یکه و تنها بماند و به راه خود که مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت‌پرستی است، ادامه می‌دهد و به خواست خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگانی که به ستم خویش اصرار می‌کنند، سلب خواهد کرد.

حجت‌الاسلام زارعی اظهار داشت: امروز خواب را از چشمان مستکبران عالم این فرهنگ ربوده است. در سوریه، در عراق، در یمن، در لبنان، در هر کجای عالم و در نیجریه این فرهنگ وقتی که هست، می‌بینیم که دشمن‌ها به گرفتاری افتادند.

وی در پایان گفت: یاد و خاطره تمامی شهدای بسیج را گرامی می‌داریم که از اقشار مختلف مردم جان عزیزشان را در طبق اخلاص قرار دادند و تقدیم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و ملت ایران کردند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر