logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۳۸۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر خبر داد:

ابلاغ بسته‌های تشویقی بافت فرسوده و ناکارآمد در ابهر

ابلاغ-بسته‌های-تشویقی-بافت-فرسوده-و-ناکارآمد-در-ابهر
شهردار ابهر گفت: با پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر ابهر و مساعدت و هماهنگی‌های فرمانداری، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه شهر ابهر ابلاغ شد.

ا عباس‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در راستای نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهر ابهر بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه مصوب شورای عالی معماری و شهرسازی پس از رفع موانع به مرحله اجرا رسیده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از این رو از شهروندان محترم ساکن و یا داری ملک در محدوده حسین‌آباد و اطراف امامزاده اسماعیل(ع) شناط دعوت به عمل می‌آید جهت تهیه مجوز ساخت با مشوق‌هایی از جمله یک طبقه مازاد و تأمین سه چهارم از کل پارکینگ به واحد شهرسازی شهرداری ابهر مراجعه کنند.

عباس‌نیا با اشاره به اینکه پس از ابلاغ مصوبه مذکور، شهرداری‌ موظف به صدور پروانه ساختمانی بر اساس سند ضوابط مصوب در محلات هدف بازآفرینی است، گفت: احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، از اولویت‌های شهرستان برای تأمین مسکن مردم است در این مسیر در تلاش هستیم تا با بهره‌مندی از بافت فرسوده بخش قابل توجهی از نیاز مسکن شهرستان را پاسخ دهیم.

شهردار ابهر با بیان اینکه وقوع حوادث و بلایای طبیعی هیچ‌گاه قابل پیش‌بینی نیست، اضافه کرد: بروز اتفاقات جبران‌ناپذیر فقط برای همسایه نیست، به همین خاطر همه ما در قبال نوسازی بافت‌های فرسوده، مسئولیت قانونی و شرعی داریم، از این رو راهکارهای لازم برای تشویق مردم در محلات بافت فرسوده مدنظر شهرداری ابهر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر