logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۳۴۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان در گفتگو با موج‎رسا خبر داد:

ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم زنجان توسظ 25 تیم بسیج جامعه پزشکی

ارائه-خدمات-پزشکی-در-مناطق-محروم-زنجان-توسظ-25-تیم-بسیج-جامعه-پزشکی-
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه طرح جهادی شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی علوم پزشکی استان زنجان که به صورت ماهانه در سطح شهرستان ماهنشان در حال اجرا است گفت: اردوی جهادی در قالب 25 تیم توسط بسیج جامعه پزشکی برگزار شد.

مشهود تقی‏لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای پوشش طرح درمانی مناطق محروم در نظر گرفته شده است گفت:  از جمله این اقدامات ویزیت رایگان، درمان و خدمات پرستای می‎باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طرح جهادی شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی علوم پزشکی استان زنجان که به صورت ماهانه در سطح شهرستان ماهنشان در حال اجرا است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان عنوان کرد: طرح‎های جهادی با هدف خدمات رسانی به مناطق محروم استان برگزار شده و به صورت ماهانه در روستاها در قالب یک تیم 25 نفری متشکل از پزشکان و متخصصین در حوزه‎های مختلف درمانی از قبیل پزشکان و متخصصین بیماری‎های گوش، حلق و بینی، پزشک عمومی و متخصص ماما انجام می‎شود.

تقی‎لو ابراز کرد: طرح جهادی مزکور در روستای قره گل از شهرستان ماهنشان توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان انجام شد.

وی گفت: خدمات ارائه شده شامل ویزیت رایگان بیماران توسط متخصصین، پزشک عمومی و انجام مراقبت‌های بهداشتی است که در این طرح به 40 نفر از بیماران روستای قره گل از شهرستان ماهنشان خدمات پزشکی ارائه شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر