logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۳۳۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی:

انتخابات هیأت رئیسه شورای هیأت‌های مذهبی ابهر برگزار شد

انتخابات-هیأت-رئیسه-شورای-هیأت‌های-مذهبی-ابهر-برگزار-شد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: انتخابات هیأت رئیسه شورای هیأت‌های مذهبی شهرستان ابهر با حضور رؤسای شورای هیأت‌های مذهبی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام داود شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن اشاره به برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای هیأت‌های مذهبی شهرستان ابهر گفت: انتخابات هیأت رئیسه شورای هیأت‌های مذهبی شهرستان ابهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه باید شورای هیأت‌های مذهبی را در عرصه مدیریت و هماهنگی هیئات مذهبی و فرهنگی را مهم برشمرد و گفت: ما باید از ظرفیتی که در دست داریم به عنوان خادمان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استفاده کرده تا رضایت حضرت را در جهت خدمت به هیئات و عاشقان اهل بیت علیهم السلام به دست آوریم.

حجت‌الاسلام شجاعی تصریح کرد: با توجه به برگزاری این مرحله از انتخابات، با نظر و رأی اعضای شورای هیئات مذهبی نورالدین عسگری به عنوان رئیس شورا، مرتضی تاریوردی به عنوان نایب رئیس و حسن موسوی به عنوان دبیر این هیأت رئیسه انتخاب شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر ضمن قدردانی از هیأت رئیسه دوره قبل که مخلصانه تلاش کردند، گفت: برای اعضای جدید آرزوی توفیقات روزافزون در جهت کسب رضایت خداوند متعال و رشد و تعالی مجموعه‌های مرتبط داریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر