logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۳۲۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

یادواره شهدای بسیج دانش آموزی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود

یادواره-شهدای-بسیج-دانش-آموزی-در-حسینیه-اعظم-زنجان-برگزار-می‌شود-
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با بیان اینکه به منظور پاس‌داشت مقام معظم شهدا و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه برنامه‌های متعدد در نظر گرفته شده است گفت: یادواره شهدای بسیج دانش آموزی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

اعظم حمزه‌ئی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه توسعه فرهنگ ایثار، شهادت، آگاهی بخشی و آشنایی بیش از پیش دانش آموزان با شهدا از اولویت‌های ویژه سازمان آموزش و پرورش است گفت: امروزه استقلال، امنیت و عزت کشور را مرهون ایثارشهدا هستیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای گرامی‌داشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای غزه روز یکشنبه ۷ آبان اجتماع دانش آموزان در حسینیه اعظم زنجان از ساعت ۱۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان عنوان کرد: سخنران این برنامه سردار کرمی و آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان است که بعد از سخنرانی اقامه نماز جماعت ظهر و عصر جزو این برنامه است که بعد از نماز این برنامه ادامه خواهد داشت.

حمزه‌ئی ابراز کرد: کلیپ‌هایی مربوط به کودکان غزه و دانش آموزان شهید زنجان در نظر گرفته شده که در کنار این برنامه اجرای سرود همگانی دانش آموزان مقطع اول متوسطه ناحیه یک و دو جزو برنامه است.

وی اضافه کرد: در این برنامه فقط دانش آموز پسران شرکت خواهند کرد این برنامه به صورت استانی است و نزدیک به 800 دانش آموز در این تجمع حضور به هم خواهند رساند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر