logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۳۲۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ایجرود خبرداد:

راه‌اندازی دو واحد صنعتی با اشتغالزایی ۶۷ نفر در ایجرود

راه‌اندازی-دو-واحد-صنعتی-با-اشتغالزایی-۶۷-نفر-در-ایجرود
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ایجرود از راه‌اندازی دو واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال 67 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

علی غفاری در‌ گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  از راه‌اندازی دو واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال 67 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است. وی افزود: یکی از واحد‌ها با سرمایه‌گذاری یک هزار و 51 میلیارد ریال و واحد دیگر با سرمایه‌گذاری 152 میلیارد ریال در سال جاری در شهرستان ایجرود راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ایجرود از صدور 14 جواز تاسیس در این مدت خبر داد و یادآور شد: در ۶ ماهه اول سال جاری طرح‌های مصوب بالغ بر 6 هزار و 561 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری است که اگر این واحدها راه‌اندازی شود زمینه اشتغال برای 290 نفر فراهم می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه در سطح شهرستان 33 واحد صنعتی وجود دارد که یک هزار و 380 نفر به صورت مستقیم در آنها مشغول به کار هستند، گفت: 29 معدن شهرستان نیز زمینه اشتغال نزدیک به 130 نفر را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری 150 فقره پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است، تصریح کرد: 162 مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته و پرونده‌های تخلفی به ارزش 660 میلیون ریال هم تشکیل شده است.

غفاری از راه‌اندازی اتحادیه فرشبافی برای فرش بافان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این اتحادیه به منظور ساماندهی صنف فرشبافان شهرستان ایجاد می‌شود چرا که نزدیک به 6‌ هزار نفر قالیباف در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

وی میزان تولید فرش شهرستان ایجرود را 20 هزار متر مربع در سال عنوان کرد و گفت: تعداد 600 تا 700 نفر از فعالان این عرصه از بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ایجرود تصریح کرد: با برنامه‌ریزی بقیه فعالان نیز باید از طریق بیمه‌های عشایری و روستایی بیمه شده تا از مزایای آن بخش هم بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر