logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۹۶۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌ راه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

5 کشته در تصادفات جاده‌‌های استان زنجان در تعطیلات نوروز

5-کشته-در-تصادفات-جاده‌‌های-استان-زنجان-در-تعطیلات-نوروز-
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌ راه استان زنجان با بیان اینکه از 24 اسفند تاکنون تعداد آمار فوتی‌ها ناشی از تصاف در جاده‌ها افزایش یافته است گفت: 5 کشته تصادفات جاده‌ای در محورهای زنجان تاکنون به ثبت رسیده است.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه وقوع 2 فقره تصادف در جاده‌های زنجان منجر به کشته شدن 2 نفر شده است اظهار کرد: تعداد تصادفات در جاده‌ها متاسفانه افزایش یافته و مردم به هشدارها اهمیت نمی‌دهند.

وی افزود: اولین مورد تصادف روز گذشته در 60 کیلومتری محور زنجان_ ماهنشان به وقوع پیوست که به دلیل واژگونی یک دستگاه پراید منجر به فوت سرنشین شد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌ راه استان زنجان عنوان کرد: دومین تصادف در 3 کیلومتری آزاد راه زنجان- قزوین روی داد که یک دستگاه سواری پژو با نیوجرسی وسط اتوبان برخورد کرده و منجر به فوت یک نفر شد.

وی افزود: از 24 اسفند ما  تاکنون  5 فقره فوتی ناشی از تصادفات در جاده‌ها گزارش شده است که به روند تصادفات جاده‌ای اضافه شده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌ راه استان زنجان ابراز کرد: از شروع ماه رمضان نگرانی عوامل کنترل نظارت و عملیات جاده‌ای پلیس در جاده‌ها چند برابر شده است.

وی افزود: عوامل کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس استان نگرانی الگو سفر هستند چرا که بسیاری از رانندگان شب در جاده‌ها تردد می‌کنند خستگی و خواب آلودگی در مسیر باعث بروز اتفاقات ناگوار در می‌شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر