logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱

یاور محرومین، خدا نگهدار

یاستی‌قلعه از روستاهای دور دست و صعب‌العبور ماهنشان است که جز روستاهای کم جمعیت به شمار می‌رود، مردم این روستا همانند مردم اقصی نقاط ایران در سوگ رئیس جمهور نشستند.

روایت سوگ مردم ماهنشان در غم رئیس‌جمهور

مردم ایران امروز در سوگی نشسته‌اند که در آن دومین شخص عالی مملکت بعد از رهبری از دست دادند، آیت‌الله رئیسی تنها یک رئیس جمهور نبود، او شخصی مردمی بود، سید محرومان بود.

خدمت‌گزاری از ویژگی‌ بارز رئیس جمهور بود

استاد الهیات در دانشگاه با بیان اینکه دغدغه اصلی آیت‌الله رئیسی پیگیری مشکلات کشور بود گفت: اخلاص، ولایتمداری و خدمتگزاری از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور بود.

امام رضا (ع) احیاگر سنت نبوی بود

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ماهنشان گفت: امام رضا(ع) را باید احیاگر سنت نبوی دانست که مهم‌ترین این سنن درباره مقوله ولایت الهی است.

مراسم سوگواری شهادت رئیس‌جمهور در ابهر

در پی شهادت جانکاه آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهید راه خدمت و شهدای همراه ایشان در ابهر در مسجد جامع ابهر برگزار شد.

خادم‌الرضا لحظه‌ای از تلاش نایستاد

مردم شهیدپرور ایران امروز سانحه سنگین و رخداد تلخ ارتحال شهادت‌گونه رئیس‌‌جمهور و امام جمعه گرامی تبریز و وزیر امور خارجه را تجربه کردند.

بارش شدید باران زنجان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی روزهای گذشته هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان پیش‌بینی شده بود که به نارنجی تغییر کرد و باران شدید زنجان را فرا می‌گیرد.

شهادت مزد مجاهدت‌های رئیس جمهور بود

جمعی از مسئولان و نمایندگان استان زنجان درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از همراهان ایشان در سانحه هوایی با صدور پیامی این ضایعه را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفتند.

شهید رئیسی خود را خدمت‌گزار ملت می‌دانست

خلبان جانباز 70 درصد هوانیوز ارتش زنجان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مرد اراده و عمل بودند و خود را خدمت‌گزار ملت می‌دانستند.

دستگيری قاتل فراری بعد از 20 سال در زنجان

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگيری قاتل فراری بعد از 20 سال خبر داد و گفت: اين قاتل مرتکب چهار فقره قتل شده بود.

برگزاری مراسم سوگواری شهادت رئیس‌جمهور در ابهر

فرماندار ابهر گفت: در پی شهادت جانکاه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهید راه خدمت و شهدای همراه ایشان، مراسم بزرگداشتی در ابهر برگزار خواهد شد‌.