logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱

ترویج فرهنگ فرزندآوری راهکار مقابله با پیری

کشور ایران طی دهه‌های اخیر با چالش جمعیتی به نام کاهش شدید باروری مواجه شده است و این به این معنا نیست که خانواده‌ها دوست ندارند بچه‌دار شوند بلکه بر این باور هستند که شرایط فرزندآوری را ندارند.

تصادف جاده ابهر ۷ مصدوم برجا گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف در جاده ابهر به قيدار نرسيده به سد کينه‌ورس از سمت ميمون‌دره گزارش شده و هفت مصدوم بر جا گذاشته است.

علیه تثبیت سنت سبت

امید است نمایندگان بصیر و انقلابی این مجلس با درک حساسیت موضوع و ضرورت جهاد کبیر در مقابل نرمالیزاسیون تحمیلی دشمن، از هرگونه اقدامی که به ترویج سنت‌های غلط و وارداتی صهیونیسم می‌انجامد، پرهیز کنند.

روابط عمومی پل میان سازمان و مخاطبان است

امروزه، ادارات برای بقا و پیشرفت در عرصه رقابت، ناگزیر به برقراری ارتباطی شفاف، سازنده و مستمر با مخاطبان خود هستند. اینجاست که روابط عمومی به عنوان پلی میان سازمان و مخاطبان، نقشی محوری ایفا می‌کند.

قوانین شورا‌ها نیازمند بازنگری است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه قوانین شورا‌ها نیازمند بازنگری است، گفت: ماهیت شوراها بیشتر مطالبه امور روزمره زندگی مردم است که با رفتار یک نماینده مجلس تفاوت بسیاری دارد.

رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان رسانه‌ها جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند و این مطلبد روابط عمومی‌ها و رسانه‌های ما باید تقویت شوند، گفت: این موضوع باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

شیب کاهش جمعیت در زنجان، نزولی شد

مدیر‌کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه تنها 1.5 درصد نسبت به سال گذشته آمار متولدین در استان کاهش پیدا کرده است گفت: در نمودار آماری شیبی که در حد پنج یا هفت درصد بود و هر سال کاهش داشت در حال حاضر به یک درصد رسیده است.

132 تالار و رستوران در زنجان فعال است

رئیس اتحادیه هتل و رستوران‌داران استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان 42 تالار و 90 رستوران فعال وجود دارد گفت: هزینه تالارها به شکل رتبه‌بندی فاصله ممتاز یک و دو و به نسبت شیک بودن و امکانات که در آن موجود است برآورد می‌شود.

تله‌ای که برای جمعیت پهن شد

با توجه به وجود مشکلات و دلایل مختلف، فرزندآوری کاهش یافته و کشور ما در تله جمعیتی گرفتار شده است، اما باید با رفع مشکلات و فراهم شدن زمینه‌های مناسب و اقدامات حمایتی، سهولت در این زمینه فراهم شود و کشوری با آینده‌ای شاداب، پویا و فعال داشته باشیم.

اعزام ۴۰۰ زائر به مرقد امام راحل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: ۴۰۰ زائر روز ۱۴ خرداد از شهرستان ابهر به مرقد امام راحل اعزام می شوند.

وجود امام رضا (ع) برکت ایران اسلامی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: خدای مهربان به اهل ایران منتی بی‌پایان مرحمت کردند و آن هم، هم‌جواری با امام علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام است، وجود امام رضا (ع) برکت ایران اسلامی است.

تعمیر گاردریل راه‌های سلطانیه انجام می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه گفت: طی دو ماه گذشته ۵۰۰ شاخه گاردریل با هدف ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای در محورهای تحت پوشش نصب و تعمیر شده است.