logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۲

احداث ۱۲ واحد مسکن برای مددجویان ابهری

رئیس بهزیستی شهرستان ابهر گفت: در سال‌جاری ۱۲ واحد مسکن برای مددجویان ابهری در حال احداث است که براساس پیشرفت فیزیکی مسکن، کمک‌هزینه بلاعوض از اعتبارات سازمان  پرداخت خواهد شد.

مبنای نهضت علمی امام صادق(ع) فرهنگی بود

کارشناس مذهبی حوزه علمیه با بیان اینکه نهضت علمی امام صادق(ع) یک نهضت فرهنگی بود، گفت: نزدیک به ۴ هزار شاگرد داشتند که این شاگردان درچندین علم به سطح استادی رسیده بودند.

نفوذ سامانه جدید بارشی به استان زنجان

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با عبور امواج دیگری از جو استان زنجان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه انتظار وقوع رگبار و رعدوبرق را در اغلب مناطق استان را خواهیم داشت.

مسابقات بین‌المللی کشتی برای اولین بار در زنجان

رئیس هیأت کشتی استان زنجان با بیان اینکه چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی برای اولین بار در استان زنجان برگزار می‌شود گفت: این مسابقات در اوایل خرداد ماه سال جاری در سالن 6 هزار نفری مجموعه انقلاب برگزار خواهد شد.

امام صادق(ع) آغازگر، مذهب جعفری بود

پژوهشگر و مدرس حوزه علمیه هیدج گفت: امام صادق علیه‌السلام کسی است که صدق و راستی‏‌اش، صادق آل‌طه(ع) لقبش داد و زهد، دانش و ولایتمداری‌اش، او را بنیان‌گذار مکتب و مذهب جعفری کرد.

خیرین برای احداث فضاهای آموزشی کمک کنند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: مشکل دیگر آموزش و پرورش شهرستان ابهر کمبود فضای آموزشی است و از همه خیرین و مردم می‌خواهیم برای احداث فضاهای آموزشی به کمک آموزش و پرورش شهرستان ابهر بشتابند.

زن باشرف ایرانی به تمدن‌غرب ضربه زده است

امام جمعه زنجان با بیان اینکه زن باشرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگترین ضربه‌ها را به تمدن غرب زده است، گفت: غربی‌ها ۲۰۰ سال است که به دروغ می‌گویند زن تا زمانی که از منظر اخلاقی و شرعی رها نشود نمی‌تواند پیشرفت کند! اما زن ایرانی در عمل این ادعا را باطل کرده است.

تصادف زنجیره‌ای ۲۳ مصدوم برجا گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه تصادف زنجيره‌ای دو پرايد، سه پژو405، تيبا و تريلی حادثه‌ساز شده است گفت: در پی این حادثه ۲۳ نفر مصدوم شدند.

بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در دو روز گذشته ۷۰۰ زنجانی از طرح نذر سلامت هلال‌احمر خدمات رایگان درمانی و دارویی دریافت کردند و روند ارایه خدمت ادامه دارد.

مهم‌ترین ویژگی اعتراضات کنونی آمریکا و اروپا

موضوع اعتراضات کنونی در آمریکا و کشورهای اروپایی، چالش‌ها و مشکلات داخلی این کشورها نیست، بلکه محور اعتراضات، مهم‌ترین مسئله جهان یعنی فلسطین و غزه است که چندین ماه مورد شدیدترین جنایات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌ است.

مشکلات دو معدن بزرگ زنجان حل شد

استاندار زنجان از رفع مشکل دو معدن بزرگ در منطقه سرخ‌آباد و انگوران خبر داد و گفت: مسائل این دو معدن با پیگیری در جلسه شورای عالی محیط زیست کشور حل شد.