logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۸

رَنجِ تولید

ماهنشان با وجود تولید بیش از ۲۵ هزار تن زردآلو در سال، هیچ صنایع تبدیلی ندارد و این امر سبب ورود دلالان بر بازار شده و محصولات کشاورزان با قیمتی کمتر از قیمت واقعی به فروش می‌رسد.

برگزاری جشن دهه کرامت در زنجان

به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت مراسم جشن ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت‌معصومه (س) و روز دختر و ولادت هشتمین اختر تابناک امامت امام رضا(ع) در پارک گلشهر برگزار شد.

احتمال صعود تیم فوتسال ابهر به لیگ کشوری

رئیس هیأت فوتبال شهرستان ابهر گفت: تیم فوتسال شهریار ابهر از چهار بازی با سه برد و یک باخت، شانس صعود به مرحله دوم لیگ کشوری از آن خود کرد.

مدیران مربوطه توجیه نکنند، عذرخواهی کنند

مراسم استقبال عجیبی که  در یکی از مدارس شهر زنجان به هنگام ورود یکی از مدیران شهری به مدرسه خبرساز شد، باعث حمله معاندین و کج اندیشان به انقلاب، نظام اسلامی و مبانی دینی شد که شایسته بود عوامل مربوطه مراسم، ضمن پذیرش کج سلیقه‌گی، به جای توجیه کار خود معذرت می‌خواستند.

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورود به رشته‌های مهندسی در استان زنجان

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: ثبت‌نام در آزمون‌های ورود به حرفه در تمام رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به‌طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور در استان زنجان هم آغاز شد.

کاهش نرخ رشد جمعیت سالانه زنجان

مدرس دانشگاه فرهنگیان گفت: تا سال ۷۵ نرخ رشد سالانه به صورت یکسان بود اما از سال ۷۵ به بعد دچار کاهش رشد سالانه شد، در حال حاضر جمعیت استان زنجان نزدیک به سه برابر و رو به افزایش بوده اما در نرخ رشد جمعیت سالانه کاهش داشته است.

ترویج فرهنگ فرزندآوری راهکار مقابله با پیری

کشور ایران طی دهه‌های اخیر با چالش جمعیتی به نام کاهش شدید باروری مواجه شده است و این به این معنا نیست که خانواده‌ها دوست ندارند بچه‌دار شوند بلکه بر این باور هستند که شرایط فرزندآوری را ندارند.

تصادف جاده ابهر ۷ مصدوم برجا گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف در جاده ابهر به قيدار نرسيده به سد کينه‌ورس از سمت ميمون‌دره گزارش شده و هفت مصدوم بر جا گذاشته است.

علیه تثبیت سنت سبت

امید است نمایندگان بصیر و انقلابی این مجلس با درک حساسیت موضوع و ضرورت جهاد کبیر در مقابل نرمالیزاسیون تحمیلی دشمن، از هرگونه اقدامی که به ترویج سنت‌های غلط و وارداتی صهیونیسم می‌انجامد، پرهیز کنند.

روابط عمومی پل میان سازمان و مخاطبان است

امروزه، ادارات برای بقا و پیشرفت در عرصه رقابت، ناگزیر به برقراری ارتباطی شفاف، سازنده و مستمر با مخاطبان خود هستند. اینجاست که روابط عمومی به عنوان پلی میان سازمان و مخاطبان، نقشی محوری ایفا می‌کند.

قوانین شورا‌ها نیازمند بازنگری است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه قوانین شورا‌ها نیازمند بازنگری است، گفت: ماهیت شوراها بیشتر مطالبه امور روزمره زندگی مردم است که با رفتار یک نماینده مجلس تفاوت بسیاری دارد.

رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان رسانه‌ها جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند و این مطلبد روابط عمومی‌ها و رسانه‌های ما باید تقویت شوند، گفت: این موضوع باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.