logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۷

دهه کرامت فرصت بازیابی جایگاه زنان است

امام جمعه طارم گفت: شناسایی جایگاه واقعی و کرامت بانوان در جامعه با تمسک‌جویی از ائمه اطهار(ع) به ویژه فاطمه معصومه (س) محقق می‌شود و دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است.

روکش آسفالت محور زنجان به بیجار آغاز شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود گفت: روکش آسفالت محور زنجان_ بیجار به طول هشت کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آغاز شد.

تلاش دشمن افزایش فاصله مردم و روحانیت است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا نقش روحانیت را در کشور کاهش دهند، گفت: مستکبران بسیار تلاش می‌کنند با سیاه‌نمایی یا بزرگ‌نمایی اتفاقات مختلف نقش روحانیت را تضعیف کنند و به بهانه‌های گوناگون فاصله بیشتری را بین مردم و روحانیت ایجاد کنند.

آبرسانی به 13 روستای شهرستان ابهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 13 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان ابهر اجرایی و اهالی این روستاها از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند.

تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان زنجانی

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، از تحویل حجم قابل ملاحظه‌ای از واحدهای مسکونی نهضت ملی در استان زنجان طی سال‌جاری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی این اداره‌کل، با تکمیل زیرساخت‌ها واحدهای مسکونی به تدریج به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

برگزاری رویدادهای بین‌المللی تنها به سود ورزش نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان، حضور تیم‌های خارجی در استان را در بخش‌های مختلف با اهمیت برشمرد و گفت: برگزاری رویدادهای بین‌المللی در زنجان تنها به سود ورزش نیست.

رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود

استاندار زنجان طی پیامی به نمایندگان منتخب زنجان گفت: آرزوی توفیقات الهی برای انجام مسئولیت خطیر پیش‌رو، انتظار می‌رود که رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود.

تیم تالو استان زنجان قهرمان شد

دبیر هیأت ووشو استان زنجان در ارتباط با قهرمانی ووشو‌کاران در رشته تالو گفت: تیم تالو استان زنجان با اقتدار قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو و با کسب مجموع ۶ مدال پنج طلا و یک برنز قهرمان شد.

وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با تقویت سامانه بارشی در استان وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد.

ماهنشان، شهری بدون تالار

ماهنشان با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر فاقد تالار پذیرایی برای برگزاری مراسمات از جمله عروسی، ترحیم و جشن است که وجود این مشکل نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

رژیم صهیونیستی در تنگنای تاریخ

اقدامات دولت نتانیاهو با دلگرمی به حمایت‌های کامل آمریکا برای برای مردم جهان علی‌الخصوص خود صهیونیست‌ها قابل قبول نیست و نشانه‌های متلاشی شدن این رژیم مشاهده می‌شود.

دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی جوانان است

استاد الهیات در دانشگاه و حوزه گفت: دین اسلام جایگاه خاص و ویژه برای مقام شامخ زن در نظر گرفته است که دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی جوانان است.

۳۷ نوعروس کمک هزینه ازدواج دریافت کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۷ نفر از عروسان تحت پوشش، کمک هزینه ازدواج دریافت کردند.

برپایی غرفه روستای درسجين در نمايشگاه تهران

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: غرفه ترويج كتابخوانی روستای برگزيده درسجين شهرستان ابهر از ١٨ تا ٢٣ ارديبهشت ۱۴۰۳ در نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران برپا شد.

دهه کرامت یادآور تحول نقش زنان در جامعه است

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دهه کرامت بیانگر فرصتی مناسب برای معرفی و ترویج سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه به ویژه برای نسل‌های جدید انقلاب و آینده سازان کشور است که یادآور تحول نقش زنان در جامعه است.