logo
امروز : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲

رئیس جمهور آینده خود را وقف نظام کند

مادر شهیدان خالقی‌پور با بیان اینکه شهید جمهور برای پیشرفت کشور تلاش‌های بسیار انجام داد گفت: شهید آيت‌الله رئیسی خود را وقف نظام و پیشرفت و آبادانی کشور کرد. شایسته است رئیس جمهور آینده مانند شهید جمهور خود را وقف نظام کند.

روز خود را با یاد شهدا آغاز کنیم

شهید حسین محمدی زنجانی؛ نوزدهم خرداد ۱۳۶۳، با سمت راننده ‏در محور خرمشهر به اهواز دچار سانحه رانندگی شد و به شهادت رسید پیکرش را در مزار پایین زادگاهش به خاک سپردند.

هر روز یک صفحه قرآن بخوانیم+صوت

پيامبر گرامى اسلام صلي الله عليه و آله فرمود؛ بر شما باد قرآن، پس آن را رهبر و پيشواى خود قرار دهيد، زيرا آن سخن پروردگار جهانيان است.

کشت نشایی هندوانه برای نخستین‌بار در زنجان

مدیر زراعت جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به کشت انواع محصولات جالیزی در سطح استان زنجان گفت: کشت نشایی هندوانه امسال برای نخستین‌بار در استان زنجان انجام شد.

پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به روند پیشرفت پروژه ۳۶۸ واحدی نهضت ملی گلشهر زنجان گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی در چهار فاز به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

توزیع آرد خام در روستاهای استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اختصاص 14 هزار و 326 تن آرد خام به روستاهای فاقد نانوایی گفت: این میزان آرد در دولت سه ساله شهید ابراهیم رئیسی از سال 1400 تا 1402 تخصیص داده شد.

ازدواجی درس‌آموز برای زندگی جوانان امروزی

حضرت علی‌ (ع) و فاطمه زهرا‌ (س) به ساده‌ترین و راحت‌ترین شیوه ممکن ازدواج کردند، تا برای همه جوانانی که در آستانه زندگی مشترک هستند، سرمشق نیکویی تا ابد باقی بماند.

استقبال کنندگان از حجاج بهداشت را رعایت کنند

رئیس گروه پشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی زنجان به خانواده و اطرافیان حجاج توصیه کرد در مراسم استقبال، ضمن استفاده از ماسک، فاصله حداقل یک متری را رعایت کرده و از دست دادن و روبوسی کردن با حجاج خودداری کنند.

قطع ارتباط امام و امت با ضعف عملکرد مسئولان+ فیلم

رزمنده دوران دفاع مقدس با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از مسئولان گفت: ضعف عملکرد برخی از مسئولان منجر به شکسته شدن آینه بین امام و امت شده و با این اتفاق امت نمی‌توانند امام خویش را به خوبی ببینند.

ایرادات خرید تضمینی زیتون باید برطرف شود

رئیس شورای ملی زیتون با اشاره به اینکه طرح خرید تضمینی زیتون یکی از طرح‌های خوبی است که جلوی متضرر شدن کشاورزان را می‌گیرد گفت: ایرادات خرید تضمینی زیتون باید برطرف شود.

افتتاح 3 مرکز مشاوره ازدواج در زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان زنجان گفت: سه مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در هفته ازدواج در زنجان افتتاح خواهد شد.

غرق تدریجی نوجوانان در فروچاله فضای مجازی

استفاده از فضای مجازی در جامعه امری عادی تلقی می‌شود؛ اما نظارت دقیقی بر این فضا صورت نمی‌گیرد در صورتی که کم توجهی به این مهم باعث آسیب‌های جسمی و روحی شدید خصوصاً برای نوجوانان در جامعه خواهد شد.

بازدید سرزده از ساختمان‌های در حال احداث در زنجان

رئیس اداره نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: طی سال گذشته ۵۹۸ مورد بازدید از ساختمان‌های شهرهای استان زنجان انجام شده است.

بزرگترین پروژه ملی راه آهن زنجان غیرفعال است

دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین از پروژه‌های ملی و بزرگ راه آهن شمالغرب کشور محسوب می‌شود و با وجود اینکه سال‌هاست در دست تکمیل بوده هم‌اکنون نیز این پروژه به دلیل عدم تخصیص اعتبار غیرفعال است.