logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵

دهه کرامت فرصتی برای الفت با حضرت معصومه(س) است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) بزرگترین نقش را در ترویج افکار الهی در ایران داشت و دهه کرامت فرصتی مناسب برای الفت بانوان با حضرت معصومه(س) است.

صاعقه جان مرد ۷۵ ساله را گرفت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه هشدار هواشناسی در ارتباط با بارش باران صادر شده بود، گفت: متاسفانه برخورد صاعقه جان مرد ۷۵ ساله در روستای الگزیز را گرفت.

مشارکت گسترده زنجانی‌ها در طرح نذر کاشی‌

مسئول جذب مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: در عرض چهار ماه ۵ هزار نفر در طرح نذر کاشی‌ برای حرم امام حسین(ع) از استان زنجان مشارکت داشتند.

برد تیم فوتسال شهریار ابهر در لیگ کشوری

رئیس هیأت فوتبال شهرستان ابهر گفت: تیم شهریار ابهر در اولین بازی لیگ فوتسال مناطق کشور خوش درخشید و تیم مدافعان سلامت کردستان را شکست داد.

جولان توزیع خرده‌بارهای غیرمجاز در ابهر

در شهرستان ابهر ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا فعالیت می‌کنند و در این بین چند دفتر نمایندگی توزیع خرده‌بار وجود دارد که با قیمت‌های نامتعارف زمینه نارضایتی را برای مردم به جود آورده است.

دهه کرامت فرصت بازیابی جایگاه زنان است

امام جمعه طارم گفت: شناسایی جایگاه واقعی و کرامت بانوان در جامعه با تمسک‌جویی از ائمه اطهار(ع) به ویژه فاطمه معصومه (س) محقق می‌شود و دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است.

روکش آسفالت محور زنجان به بیجار آغاز شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود گفت: روکش آسفالت محور زنجان_ بیجار به طول هشت کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آغاز شد.

تلاش دشمن افزایش فاصله مردم و روحانیت است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا نقش روحانیت را در کشور کاهش دهند، گفت: مستکبران بسیار تلاش می‌کنند با سیاه‌نمایی یا بزرگ‌نمایی اتفاقات مختلف نقش روحانیت را تضعیف کنند و به بهانه‌های گوناگون فاصله بیشتری را بین مردم و روحانیت ایجاد کنند.

آبرسانی به 13 روستای شهرستان ابهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 13 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان ابهر اجرایی و اهالی این روستاها از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند.

تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان زنجانی

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، از تحویل حجم قابل ملاحظه‌ای از واحدهای مسکونی نهضت ملی در استان زنجان طی سال‌جاری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی این اداره‌کل، با تکمیل زیرساخت‌ها واحدهای مسکونی به تدریج به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

برگزاری رویدادهای بین‌المللی تنها به سود ورزش نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان، حضور تیم‌های خارجی در استان را در بخش‌های مختلف با اهمیت برشمرد و گفت: برگزاری رویدادهای بین‌المللی در زنجان تنها به سود ورزش نیست.

رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود

استاندار زنجان طی پیامی به نمایندگان منتخب زنجان گفت: آرزوی توفیقات الهی برای انجام مسئولیت خطیر پیش‌رو، انتظار می‌رود که رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود.

تیم تالو استان زنجان قهرمان شد

دبیر هیأت ووشو استان زنجان در ارتباط با قهرمانی ووشو‌کاران در رشته تالو گفت: تیم تالو استان زنجان با اقتدار قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو و با کسب مجموع ۶ مدال پنج طلا و یک برنز قهرمان شد.

وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با تقویت سامانه بارشی در استان وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد.