logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۹

دهه کرامت یادآور تحول نقش زنان در جامعه است

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دهه کرامت بیانگر فرصتی مناسب برای معرفی و ترویج سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه به ویژه برای نسل‌های جدید انقلاب و آینده سازان کشور است که یادآور تحول نقش زنان در جامعه است.

وجود تنها یک پارک، پاسخگوی مردم نیست

شهر ماهنشان با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر تنها یک پارک دارد که پاسخگوی نیاز مردم شهر نبوده و ماهنشان نیازمند ایجاد پارک‌ها و مراکز تفریحی است‌.

کسب رتبه دوم دو استانی توسط دانش‌آموز ماهنشانی

معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان با بیان اینکه دانش‌آموز ماهنشانی رتبه دوم دو ۱۵۰۰ متر را کسب کرد گفت: این مسابقات در زمینه‌های ورزشی دو، والیبال و شطرنج بین دانش‌آموزان نواحی ۱۴ گانه استان انجام می‌شود.

ملی پوش زنجانی به تمرینات پاراتیراندازی دعوت شد

رئیس هیأت جانبازان و توان‌یابان با بیان اینکه آغاز پنجمین مرحله از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی از ۲۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد گفت: رقیه شجاعی ملی پوش زنجانی نیز به این اردو دعوت شده است.

سنگینی افتخار مربی‌گری بر دوش یک زنجانی

علی نصرتی مربی ارزنده هیأت وزنه‌برداری استان زنجان به موجب حکمی از رئیس این فدراسیون به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان انتخاب شد.

دهه کرامت فرصت نشر فرهنگ رضوی است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده گفت: دهه کرامت فرصت بسیار پر برکت و ارزشمندی‌ برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به‌ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است.

دانشگاه فرهنگیان 574 دانشجو معلم جذب می‌کند

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان زنجان با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان به عنوان متولی امر راهبردی تربیت معلم در سال جاری ۳۰ هزار دانشجو معلم پذیرش خواهد کرد گفت: که از این تعداد 574 دانشجو معلم سهم استان زنجان است.

کالا برگ‌ِ گمراه‌کننده

اجرای کالا برگ در زنجان دارای مشکلات عدیده‌ای است که برای ادامه‌دار شدن این طرح‌ها در جامعه نیازمند زیر ساخت‌ها و برنامه‌ریزی اصولی برای جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی است که باید هم اندیشی در این باره زیر نظر دستگاه‌های زیربط انجام شود.

پیش‌بینی برداشت ۲۴ هزار تن سیر در استان زنجان

مدیر زراعت جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به آغاز برداشت سیر از مزارع استان زنجان گفت: براساس برآوردهای اولیه ۲۴ هزار تن سیر از مزارع استان زنجان برداشت می‌شود.

فرزندی برای ایران

دین اسلام به عنوان یک دین جامع، به فرزندآوری به عنوان یکی از ارکان اساسی خانواده و جامعه توجه ویژه‌ای دارد و در کشور ما نیز با توجه به شرایط موجود فرزند‌آوری مسئله‌ای حیاتی است.