logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در روستاهای محروم زنجان

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در روستاهای محروم زنجان گفت: برنامه‌ها فرهنگی زیادی همزمان با دهه کرامت برای دانش آموزان روستاهای محروم زنجان در نظر گرفته شده است.

اتمام پروژه اصلاح هندسی میدان انقلاب

شهردار دندی با بیان اینکه پروژه اصلاح هندسی شهر دندی به اتمام رسیده است گفت: این پروژه شامل ساخت حوض، تهیه و نصب آب‌نما، نصب روشنایی، گل‌کاری و نصب گلدان‌های مخصوص است.

اعتصاب طلافروشان در زنجان شایعه است

رئیس اتحادیه طلافروشان استان زنجان با اشاره به مطرح شدن اعتصاب طلافروشان در زنجان گفت: این موضوع شایعه بوده چراکه دلیل بسته شدن مغازه‌ها به اختلال سامانه تجارت برمی‌گردد.

زنجان گرم‌تر می‌شود

کارشناس پیش‌بینی اداره‌‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای کمینه هوا در استان زنجان تا صبح روز جمعه روند افزایشی خواهد داشت.

برای اطمینان از حضور بچه‌هایم، آن‌ها را می‌شمردیم

پدر خانواده‌ای پرجمعیت با لبخندی برلب با اشاره به اینکه هر‌از‌گاهی نام تک تک بچه‌هایم را از یاد می‌برم گفت: حتی در دوران تحصیل فرزندانم نمی‌دانستم هر کدام کلاس چندم هستند، حتی گاهی شب‌ها همسرم تعداد فرزندانمان را شمارش می‌کرد تا کسی بیرون نمانده باشد.

اعزام ۱۲۰ زائر ابهری به حج تمتع

مدیر کاروان شهرستان ابهر گفت: امسال ۱۲۰ زائر ابهری در قالب یک کاروان برای مناسک حج تمتع به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

وجود ۲۱ هزار شناسنامه جلد قرمز در ماهنشان

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ماهنشان با بیان اینکه در شهرستان ۲۱ هزار شناسنامه جلد قرمز وجود دارد گفت: طرح تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز از ابتدای سال جاری شروع شده و تا پایان سال آتی این طرح به اتمام می‌رسد.

امام رضا(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ شیعه بود

امام جمعه دندی گفت: شبکه‌سازی شیعه برای ترویج دین اسلام و حقانیت آن توسط معصومین تشکیل شد و امام رضا(ع) ترویج دهنده فرهنگ شیعه بود و برای ترویج دین اسلام با جدیت وارد شد.

روستای فنوش‌آباد اندر خم یک سطل زباله!

در روستای فنوش‌آباد سطل زباله وجود ندارد و مردم جایی برای ریختن زباله‌های خود ندارند و ناچار بر این هستند که آنها را در اطراف منازل خود انبار کنند که متاسفانه این اقدام باعث بروز مشکلاتی شده است.

کسب مقام اول توسط فوتسالیست‌های ابهری

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: تیم فوتسال دانش‌آموزان شهرستان ابهر در مسابقات استان زنجان مقام اول را کسب کردند.

بهسازی نقاط حادثه‌خیز آزادراه زنجان_قزوین

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طبق قراردادهای اداره راهداری با پیمانکار، اعتبارات در نظر گرفته شده در آزادراه زنجان _ قزوین ۴۵۰ میلیارد تومان است که در برنامه امسال لحاظ شده تا نقاط حادثه‌خیز بهسازی و پوشش داده شوند.

موفقیت دانش‌آموزان ماهنشانی در مسابقات ورزشی

معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان گفت: دانش‌آموزان ماهنشانی در مسابقات ورزشی استانی که بین نواحی ۱۴ گانه استان زنجان انجام شد، مقام کسب کردند.