logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸

اقتصادي

بهسازی نقاط حادثه‌خیز آزادراه زنجان_قزوین

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طبق قراردادهای اداره راهداری با پیمانکار، اعتبارات در نظر گرفته شده در آزادراه زنجان _ قزوین ۴۵۰ میلیارد تومان است که در برنامه امسال لحاظ شده تا نقاط حادثه‌خیز بهسازی و پوشش داده شوند.

کیف پول الکترونیکی در زنجان فعال می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با نظارتی که صورت می‌گیرد رفت و آمد اتوبوس‌ها افزایش خواهد یافت تا زمان انتظار مسافران کاهش پیدا کند با این وجود کیف پول الکترونیکی در زنجان برای کاهش معضلات فعال خواهد شد.

کشف ادوات حفاری غیرمجاز در ابهر

مدیر منابع آب شهرستان ابهر گفت: ادوات حفاری مخفی شده در داخل سوله در اراضی شخصی واقع در روستای نورین کشف و به پارکینگ هدایت شد.

داشت سیرکاران برداشت دلالان+ فیلم و عکس

سیرکاران همه ساله با مشکل قیمت در بازار مواجه می‌شوند و امسال نیز همانند سال‌های گذشته افت قیمت‌ها و عدم ساماندهی بازار سیر صدای کشاورزان را درآورده است.

شکارچی متخلف به دام افتاد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر گفت: پرونده شکارچی متخلف پس از تکمیل تحقیقات در اسرع وقت جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری شهرستان ابهر ارجاع می‌شود .

روکش آسفالت محور زنجان به بیجار آغاز شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود گفت: روکش آسفالت محور زنجان_ بیجار به طول هشت کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آغاز شد.

کالا برگ‌ِ گمراه‌کننده

اجرای کالا برگ در زنجان دارای مشکلات عدیده‌ای است که برای ادامه‌دار شدن این طرح‌ها در جامعه نیازمند زیر ساخت‌ها و برنامه‌ریزی اصولی برای جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی است که باید هم اندیشی در این باره زیر نظر دستگاه‌های زیربط انجام شود.