logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۹

اقتصادي

روکش آسفالت محور زنجان به بیجار آغاز شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود گفت: روکش آسفالت محور زنجان_ بیجار به طول هشت کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آغاز شد.

کالا برگ‌ِ گمراه‌کننده

اجرای کالا برگ در زنجان دارای مشکلات عدیده‌ای است که برای ادامه‌دار شدن این طرح‌ها در جامعه نیازمند زیر ساخت‌ها و برنامه‌ریزی اصولی برای جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی است که باید هم اندیشی در این باره زیر نظر دستگاه‌های زیربط انجام شود.

پیش‌بینی برداشت ۲۴ هزار تن سیر در استان زنجان

مدیر زراعت جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به آغاز برداشت سیر از مزارع استان زنجان گفت: براساس برآوردهای اولیه ۲۴ هزار تن سیر از مزارع استان زنجان برداشت می‌شود.

معرفی یک واحد صنعتی آلاینده به مرجع قضایی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر گفت: یک واحد صنعتی آلاینده که به علت تخلیه مداوم پساب صنعتی خام و غیراستاندارد به اراضی خاکی اقدام می‌کرد، به مرجع قضایی شهرستان ابهر معرفی شد.

کشت کلزا در اراضی زراعی ابهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: در سال‌جاری کشت کلزا در ۳۰ هکتار از اراضی زراعی شهرستان ابهر انجام شده است.‌

واحدهای صنفی برای دریافت شناسه یکتا اقدام کنند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر گفت: شهرستان ابهر دارای ۷ هزار واحد صنفی است که همه آنها باید برابر مقررات جدید تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری کد شناسه یکتا دریافت کنند.

روستای قروه ابهر پایگاه میراث فرهنگی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: ما از طریق وزارتخانه پیگیری کردیم که روستای قروه شهرستان ابهر به عنوان پایگاه میراث ملی ثبت شود.