logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹

فرهنگی و اجتماعی

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در روستاهای محروم زنجان

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در روستاهای محروم زنجان گفت: برنامه‌ها فرهنگی زیادی همزمان با دهه کرامت برای دانش آموزان روستاهای محروم زنجان در نظر گرفته شده است.

ممنوعیت دائمی تردد خودروها از پروژه سبزه میدان

مدیر ترافیک شهرداری زنجان با اشاره به اینکه خیابان وسط پروژه سبزه میدان به صورت موقت بسته شده بود گفت: بسته شدن دائمی این خیابان توسط شورای ترافیک استان تایید نهایی شد.

برگزاری مسابقه آشپزی با مشارکت مادران و دختران

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: دختران و مادران مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون استان زنجان در مسابقه آشپزی به مناسبت روز دختر با هم به رقابت پرداختند.

برگزاری اجتماع خادمیاران رضوی در حسینیه اعظم زنجان

مدیر روابط عمومی حسينيه اعظم زنجان گفت: ویژه مراسم اجتماع خادمیاران و یاوران رضوی همراه با چهارمین کرسی تلاوت رضوی در حسینه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

کسب مقام برتر کشوری توسط دانش‌آموز ابهری

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: مقام برتر کشوری در سطح ملی در رشته تصویربرداری توسط دانش‌آموز ابهری کسب شد.

کشف 13 دستگاه وسيله نقليه سرقتی در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در پی اجرای طرح تشديد مقابله با سرقت از کشف 11 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسيکلت سرقتی خبر داد.

عواطف در دنیای دیجیتال

کتاب عواطف در دنیای دیجیتال شامل مجموعه‌ای از پرسش‌ها و نتایجی است که می‌تواند حوزه‌های جدیدی در پژوهش‌ اجتماعی به وجود آورد.