logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸

سیاسی

نفوذ سامانه جدید بارشی به استان زنجان

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با عبور امواج دیگری از جو استان زنجان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه انتظار وقوع رگبار و رعدوبرق را در اغلب مناطق استان را خواهیم داشت.

حضور در نمایشگاه‌های چند ملیتی باعث تسهیل فرایند ارزآوری می‌شود

امام جمعه خرمدره گفت: حضور فعال در نمایشگاه‌های چند ملیتی اکسپو و به ویژه توسعه روابط با بازارهای جذاب جدید می‌‌تواند تبعات مستقیم و غیرمستقیم اقتصادی مانند تسهیل درفرایند ارزآوری را به دنبال داشته باشد.

مهم‌ترین دستگاه پرورش منابع انسانی آموزش و پرورش است

امام جمعه ابهر گفت: مهم‌ترین دستگاه پرورش منابع انسانی آموزش و پرورش است و منابع انسانی در این محل تربیت می‌شوند و بیشترین زمان زندگی خود را در این محل می‌گذرانند، بنابراین باید آموزش و پرورش در تربیت دانش‌آموزان به معنای کلمه تلاش کند.

اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی رسیده است

امام جمعه ایجرود گفت: اکنون نوبت طوفان‌الاقصی و وعده صادق اقتصادی رسیده است. باید ثبات و رونق اقتصادی، تشویق سرمایه‌گذار و جذب سرمایه صورت بگیرد و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان برملا شود.

دولت برای رفع مشکلات اقتصادی نقشه روشن تهیه کند

امام جمعه قیدار گفت: دولت و بانک مرکزی و وزارتخانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است باید نقشه روشن و اقدامات نقطه زن بر علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه کنند.

ماما‌ها بازوی پرتوان جوانی جمعیت هستند

امام جمعه شهر دندی گفت: جامعه مامایی از یک سو با ایفای نقش محوری خود در تامین سلامت زنان و نوزادان یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های تامین سلامت خانواده را تشکیل می‌دهند و از سوی دیگر، بازویی پرتوان در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محسوب می‌شوند.

غزه مسئله اول جهان است

امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه امروز دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به نسل‌کشی در غزه به پا خواسته و تظاهرات می‌کنند گفت: مسئله غزه یک مسئله جهانی و اول است.