logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳

سیاسی

حضور در نمایشگاه‌های چند ملیتی باعث تسهیل فرایند ارزآوری می‌شود

امام جمعه خرمدره گفت: حضور فعال در نمایشگاه‌های چند ملیتی اکسپو و به ویژه توسعه روابط با بازارهای جذاب جدید می‌‌تواند تبعات مستقیم و غیرمستقیم اقتصادی مانند تسهیل درفرایند ارزآوری را به دنبال داشته باشد.

مهم‌ترین دستگاه پرورش منابع انسانی آموزش و پرورش است

امام جمعه ابهر گفت: مهم‌ترین دستگاه پرورش منابع انسانی آموزش و پرورش است و منابع انسانی در این محل تربیت می‌شوند و بیشترین زمان زندگی خود را در این محل می‌گذرانند، بنابراین باید آموزش و پرورش در تربیت دانش‌آموزان به معنای کلمه تلاش کند.

اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی رسیده است

امام جمعه ایجرود گفت: اکنون نوبت طوفان‌الاقصی و وعده صادق اقتصادی رسیده است. باید ثبات و رونق اقتصادی، تشویق سرمایه‌گذار و جذب سرمایه صورت بگیرد و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان برملا شود.

دولت برای رفع مشکلات اقتصادی نقشه روشن تهیه کند

امام جمعه قیدار گفت: دولت و بانک مرکزی و وزارتخانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است باید نقشه روشن و اقدامات نقطه زن بر علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه کنند.

ماما‌ها بازوی پرتوان جوانی جمعیت هستند

امام جمعه شهر دندی گفت: جامعه مامایی از یک سو با ایفای نقش محوری خود در تامین سلامت زنان و نوزادان یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های تامین سلامت خانواده را تشکیل می‌دهند و از سوی دیگر، بازویی پرتوان در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محسوب می‌شوند.

غزه مسئله اول جهان است

امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه امروز دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به نسل‌کشی در غزه به پا خواسته و تظاهرات می‌کنند گفت: مسئله غزه یک مسئله جهانی و اول است.

زن باشرف ایرانی به تمدن‌غرب ضربه زده است

امام جمعه زنجان با بیان اینکه زن باشرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگترین ضربه‌ها را به تمدن غرب زده است، گفت: غربی‌ها ۲۰۰ سال است که به دروغ می‌گویند زن تا زمانی که از منظر اخلاقی و شرعی رها نشود نمی‌تواند پیشرفت کند! اما زن ایرانی در عمل این ادعا را باطل کرده است.

پلیس آمریکا حقوق بشر را به گلوله بسته است

امام جمعه شهرستان سلطانیه گفت: پلیس آمریکا و اروپا حقوق بشر و آزادی را به توپ و گلوله بسته است و این یک ننگ و شرم برای مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان است.

نظام سلامت کشور بر دوش پزشکان استوار است

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه نظام سلامت کشور بر روی دوش پزشکان استوار شده است گفت: پزشکان در میدان‌های مختلف صداقت و اخلاص خود را ثابت کرده‌اند و در دوران کرونا نیز خدمات ارزنده‌ای داشتند.

مهم‌ترین ویژگی اعتراضات کنونی آمریکا و اروپا

موضوع اعتراضات کنونی در آمریکا و کشورهای اروپایی، چالش‌ها و مشکلات داخلی این کشورها نیست، بلکه محور اعتراضات، مهم‌ترین مسئله جهان یعنی فلسطین و غزه است که چندین ماه مورد شدیدترین جنایات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌ است.