logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳

سیاسی

دهه کرامت از شاخه‌های اصلی فرهنگ شیعه است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: الگوبرداری از ائمه اطهار امری واجب و ضروری برای سعادتمندی در آخرت است و دهه کرامت از شاخه‌های اصلی در فرهنگ شیعه است و بهترین الگو برای جوانان معرفی می‌شود.

دهه کرامت فرصت بازیابی جایگاه زنان است

امام جمعه طارم گفت: شناسایی جایگاه واقعی و کرامت بانوان در جامعه با تمسک‌جویی از ائمه اطهار(ع) به ویژه فاطمه معصومه (س) محقق می‌شود و دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است.

تلاش دشمن افزایش فاصله مردم و روحانیت است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا نقش روحانیت را در کشور کاهش دهند، گفت: مستکبران بسیار تلاش می‌کنند با سیاه‌نمایی یا بزرگ‌نمایی اتفاقات مختلف نقش روحانیت را تضعیف کنند و به بهانه‌های گوناگون فاصله بیشتری را بین مردم و روحانیت ایجاد کنند.

رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود

استاندار زنجان طی پیامی به نمایندگان منتخب زنجان گفت: آرزوی توفیقات الهی برای انجام مسئولیت خطیر پیش‌رو، انتظار می‌رود که رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود.

دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی جوانان است

استاد الهیات در دانشگاه و حوزه گفت: دین اسلام جایگاه خاص و ویژه برای مقام شامخ زن در نظر گرفته است که دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی جوانان است.

دهه کرامت یادآور تحول نقش زنان در جامعه است

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دهه کرامت بیانگر فرصتی مناسب برای معرفی و ترویج سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه به ویژه برای نسل‌های جدید انقلاب و آینده سازان کشور است که یادآور تحول نقش زنان در جامعه است.