logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴

سیاسی

امام رضا(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ شیعه بود

امام جمعه دندی گفت: شبکه‌سازی شیعه برای ترویج دین اسلام و حقانیت آن توسط معصومین تشکیل شد و امام رضا(ع) ترویج دهنده فرهنگ شیعه بود و برای ترویج دین اسلام با جدیت وارد شد.

دهه کرامت از شاخه‌های اصلی فرهنگ شیعه است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: الگوبرداری از ائمه اطهار امری واجب و ضروری برای سعادتمندی در آخرت است و دهه کرامت از شاخه‌های اصلی در فرهنگ شیعه است و بهترین الگو برای جوانان معرفی می‌شود.

دهه کرامت فرصت بازیابی جایگاه زنان است

امام جمعه طارم گفت: شناسایی جایگاه واقعی و کرامت بانوان در جامعه با تمسک‌جویی از ائمه اطهار(ع) به ویژه فاطمه معصومه (س) محقق می‌شود و دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است.

تلاش دشمن افزایش فاصله مردم و روحانیت است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا نقش روحانیت را در کشور کاهش دهند، گفت: مستکبران بسیار تلاش می‌کنند با سیاه‌نمایی یا بزرگ‌نمایی اتفاقات مختلف نقش روحانیت را تضعیف کنند و به بهانه‌های گوناگون فاصله بیشتری را بین مردم و روحانیت ایجاد کنند.

رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود

استاندار زنجان طی پیامی به نمایندگان منتخب زنجان گفت: آرزوی توفیقات الهی برای انجام مسئولیت خطیر پیش‌رو، انتظار می‌رود که رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود.

دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی جوانان است

استاد الهیات در دانشگاه و حوزه گفت: دین اسلام جایگاه خاص و ویژه برای مقام شامخ زن در نظر گرفته است که دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی جوانان است.