logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱

مصاحبه

سهم ۷ درصدی ماهنشان در تولید ماهی کشور

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ماهنشان در تولید ماهی قزل‌آلا کشور سهم هفت درصدی را دارا است گفت: در زمینه آبزی‌پروری نیز شهرستان در رتبه اول استانی قرار دارد.

۳۷ نوعروس کمک هزینه ازدواج دریافت کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۷ نفر از عروسان تحت پوشش، کمک هزینه ازدواج دریافت کردند.

کسب رتبه دوم دو استانی توسط دانش‌آموز ماهنشانی

معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان با بیان اینکه دانش‌آموز ماهنشانی رتبه دوم دو ۱۵۰۰ متر را کسب کرد گفت: این مسابقات در زمینه‌های ورزشی دو، والیبال و شطرنج بین دانش‌آموزان نواحی ۱۴ گانه استان انجام می‌شود.

راه‌‌‌اندازی ۱۵ پنل خورشیدی در ماهنشان

مدیر امور برق ماهنشان با بیان اینکه ۱۵ مورد پنل خورشیدی در ماهنشان راه‌اندازی شده است گفت: این پنل‌ها با ایجاد اشتغال پایدار و درآمد قابل اتکا برای خانوار کم برخوردار و تزریق برق در شبکه سراسری نصب شده است.

افزایش ۴ برابری آسفالت‌‌ریزی جاده‌های ماهنشان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان گفت: طول راه‌های آسفالت شده در سال ۱۴۰۲ حدود چهار برابر سال ۱۴۰۱ بود که قصد داریم در سال ۱۴۰۳ نیز مقدار قابل توجهی از راه‌ها را از نظر سطح کیفی برای مردم شهر ماهنشان ارتقا دهیم.

ترویج اخلاق رضوی همزمان با دهه کرامت

رئیس آموزش و پرورش ماهنشان با بیان اینکه ترویج اخلاق رضوی، اهداف برنامه‌های دهه کرامت است گفت: هدف اصلی بزرگداشت این دهه، گرامیداشت ولایتمداری، حفظ ارزش‌های دینی اسلامی و همینطور ترویج اخلاق رضوی و نشاط در جامعه است.

دهه کرامت، دهه انس با زندگی کریمانه است

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه دهه کرامت، دهه انس با زندگی کریمانه است گفت: ایام دهه کرامت بهترین فرصتی است که با خصوصیات این بزرگواران امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) آشنا شویم و خود را به زیست کریمانه عادت دهیم.

اجرای پویش دهان و دندان در ماهنشان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان با بیان اینکه پویش ملی سلامت دهان و دندان در ماهنشان در حال اجراست گفت: این پویش به مدت سه روز و از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در سطح شهرستان اجرا می‌شود.