logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵

مصاحبه

افزایش تولید تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه با افزایش تولید می‌توان دشمنان را نا‌‌امید و تهدیدات آنان را به فرصت تبدیل کرد گفت: با اجرای جهش تولید با مشارکت مردم اقدامات فراوانی در زمینه تولید اتفاق می‌افتد.

اجرای رزمایش معیشتی کمک مومنانه در ماهنشان

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ماهنشان گفت: مرحله ۱۱ رزمایش معیشتی کمک مومنانه بنیاد احسان در شهرستان ماهنشان برگزار شد.

اجرای طرح جمع‌آوری مکانیزه زباله‌های شهری در ماهنشان

شهردار ماهنشان با اشاره به آغاز طرح جمع‌آوری زباله‌های ماهنشان به صورت مکانیزه گفت: تعدادی از سطل‌های مکانیزه در مکان‌های مشخص شده قرار گرفتند و در تلاشیم امسال این طرح به صورت کامل در سطح ماهنشان اجرا شود.

امام حسن(ع) آینه حُسن خداوندی و احسان علوی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ابهر گفت: سفره کریم اھل بیت علیه‌السلام ھمواره براى مردم به ویژه فقرا و ضعیفان گسترده بود، امام مجتبى علیه‌السلام سه بار تمامی دارایی‌ھاى خود را در راه خدا بخشیدند.

۱۵۳ نفر از معلولان اداره بهزیستی ماهنشان حق پرستار دریافت می‌کنند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۱۵۳ نفر از معلولان اداره بهزیستی ماهنشان حق پرستار دریافت می‌کنند گفت: برای معلولین بستر‌گرا و افراد دارای معلولیت خیلی شدید حق پرستار پرداخت می‌شود.

مادران ماهنشانی دارای 3 فرزند به صورت رایگان بیمه می‌شوند

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ماهنشان با بیان اینکه مادران دارای 3 فرزند یا بیشتر به صورت رایگان بیمه می‌شوند گفت: این طرح در رابطه با طرح جوانی جمعیت تنظیم شده و اجرا می‌شود.

تلاوت قرآن جلا دهنده قلب‌های مومنان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره با اشاره به اهمیت تلاوت قرآن کریم به ویژه در ماه مبارک رمضان گفت: تلاوت قرآن مایه آرامش و جلا دهنده قلوب مومنین است و اهمیت بالایی در ماه مبارک رمضان دارد.

صبر و استقامت از ویژگی‌های بارز حضرت خدیجه(س) بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان با بیان اینکه صبر و استقامت از ویژگی‌های بارز حضرت خدیجه (س) بود گفت: حضرت خدیجه (س) در برابر فشار‌های همسایگان مشرک و زنان متعصب آن زمان و در برابر محاصره اقتصادی که وجود داشت صبر و استقامت فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد.

ملی شدن صنعت نفت ایران را به کشوری قوی‌تر تبدیل کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه ملی شدن صنعت نفت، ایران را به کشوری قوی‌تر تبدیل کرد گفت: ایستادگی در برابر مشکلات، هویت‌ سازی ملی و افزایش روحیه خودباوری از جمله آثار ملی شدن صنعت نفت است.

ماهنشان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ماهنشان آماده استقبال از مسافران نوروزی است گفت: همه تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اتخاذ شده است.