logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۵

مصاحبه

تولد ۹ فقره نوزاد دوقلو در ماهنشان

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ماهنشان با بیان اینکه موالید شهرستان در سال گذشته تعداد ۵۷۵ مورد بوده است گفت: در سال گذشته ۹ فقره نوزاد دوقلو در ماهنشان متولد شد.

پارک ساحلی ماهنشان ساماندهی می‌شود

شهردار ماهنشان با بیان اینکه سامان دادن به اوضاع پارک ساحلی جز برنامه‌های شهرداری است گفت: قسمت‌هایی از تعمیرات پارک ساحلی در حال انجام است ولی در جهت بهتر شدن اوضاع پارک ساحلی برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

رویکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی ستودنی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان با بیان اینکه رویکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی ستودنی بود گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امنیت‌ساز و قابل اتکا هستند.

۸۴ درصد برق ماهنشان در صنایع و معادن مصرف می‌شود

مدیر امور برق ماهنشان با بیان اینکه ۸۴ درصد برق مصرفی ماهنشان مربوط در صنایع و معادن است، گفت: این مقدار انرژی در صنایع و معادن سرب و روی و فلزات، صنایع پرورش شیلات و کشاورزی مصرف می‌شود.

جشنواره طبخ ماهی در ماهنشان برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، هنری و صنایع دستی ماهنشان با بیان اینکه سومین دوره جشنواره طبخ ماهی در ماهنشان برگزار می‌شود گفت: این جشنواره در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه امسال در قلعه باستانی بهستان برگزار خواهد شد.

بازرسی از ۴۸۵ صنوف فعال در ماهنشان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۴۸۵ مورد بازرسی در ماهنشان انجام شده است گفت: این بازرسی‌ها از اصنافی که در امر تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی فعالیت دارند، انجام شده است.